Site icon מקומון רמת גן

פיתוח תמונה על קנבס

פיתוח תמונה על קנבס
Credit: Pixabay.com

פיתוח תמונה על קנבס הוא טכניקה שהתחיל להתפתח מאז תחילת המאה ה-19, עם תהליכי הצילום הראשונים שפותח על ידי ניספור נייפס. לפני זה אמנים ציירו על קנבס רק בשיטה ידנית, כציור.  התהליך הידני מתחיל בכך שאמן משרטט קווי מתאר של הנושא על קנבס, ולאחר מכן הוא ממלא את קווי המתאר בצבע ובאמצעים אחרים כדי ליצור תמונה שניתן לצפות בה מכל הזוויות. כיום, ההדפסה נעשית באופן דיגיטלי על ידי מכונות ייעודיות להדפסות מסוג זה. בבזלת הדפסות ניתן לבצע דרכם את כל סוגי ההדפסות של התמונות שברשותך על קנבס, בלוקי עץ, קאפה בכל הגדלים ועוד.

 

כיצד ניתן לפתח תמונה על קאפה?

פיתוח התמונה על קנבס היא טכניקה שנוצרה לאחר המצאת הצילום דיגיטלי, ועם פיתוח מדפסות בפורמט רחב. טכניקה זו מאפשר הדפסת צילום ישירות על בד קנבס. הדפסת תמונות על קאפה היא דרך מצוינת לשמר זיכרונות ולהפוך אותם למוחשיים יותר.

 

לשמר את הזיכרונות

בלוקי צילום מעץ הם אחת הדרכים הפופולריות ביותר לשמר ולהציג את הזיכרונות האהובים עליך. הם דרך נפלאה לשתף את התמונות שלך עם חברים ובני משפחה, או ליצור רהיט יפהפה לבית שלך. על מנת לבצע הדפסת תמונות על בלוק עץ, ישנם כמה שלבים שיש לבצע. השלב הראשון הוא לבחור את הגודל הרצוי, שעליו להיות באותה פרופורציה של התמונה שתרצה להדפיס. לאחר מכן, יש להדפיס את התמונה ישירות על העץ באמצעות סובלימציה- תהליך המשתמש בחום כדי להעביר תמונות על עץ. לאחר מכן, יש להשתמש במדפסת הזרקת דיו המפעילה חום ולחץ על החומר. בלוקים מעץ הם דרך מצוינת לשמר זיכרונות, והם לא רק יפים אלא גם יכולים להיות מוצגים במגוון דרכים.

 

לעקוב אחר הטרנד

תהליך הדפסת תמונות על קאפה יכול להתבצע בשתי דרכים – או בהדפסה ישירות על הקאפה או בהעברת התמונה על קאפה. הדפסת תמונות על קאפה גדולה היא טרנד פופולרי בימינו, משום שזה הפך להיות קל יותר מתמיד להזמין כיום הדפסה באיכות גבוהה של התמונה האהובה עליך על פיסת קאפה יפה ועמידה לאורך זמן. הדפסת תמונות על קאפה היא דרך מצוינת לשמר זיכרונות, ולהפוך את הסלון או חדר השינה שלך לאישיים וחמים יותר.

גם אתה יכול להדפיס את התמונות המשפחתיות האהובות עליך, צילומי חופשה בלתי נשכחים אצל בזלת הדפסות ולקבל את הגודל וההתאמה המושלמת לחלל הקיר שלך, ואפילו לבחור מבין גימורים שונים כמו מבריק, מט ועוד.

Exit mobile version