Site icon מקומון רמת גן

פירוק רכבים: מה זה אומר ואיך עושים את זה?

יכול להיות שהרכב הישן שלכם תופס מקום חניה יקר למדי, על אף שלא השתמשתם בו שנים בעיקר משום שהוא פשוט לא מתפקד. יכול להיות שבמהלך תאונת דרכים המכונית הפרטית שלך ספגה נזקים כבדים מאוד, ובשלב זה נראה שאין הרבה מה לעשות כדי לשקם אותה, אלא רק לקבל את המציאות ולהיערך לפרידה. ואולי פשוט נמאס לכם מהרכב שצובר עוד ועוד זמן מוסך, דורש לא מעט תיקונים וטיפולים, ובהתאם גם עולה לכם הרבה כסף.

אם אחת הסיטואציות הללו נשמעת לכם מוכרת כדאי שתכירו פתרון פשוט למדי: פירוק רכבים. אז מה זה אומר באמת, מי יקנה את הרכב לצרכי פירוק ומה באמת חשוב לזכור רגע לפני שיוצאים לדרך?

למה שמישהו בכלל ירצה לפרק את הרכב?

הדרך הפשוטה לפרק את הרכב היא לאתר אדם אשר קונה רכבים לפירוק. מי שנמצא בצד השני, כלומר רוכש המכונית שלכם, עושה זאת משלל סיבות אפשריות, למשל לצורך שימוש בחלקי החילוף של הרכב או למטרות מיחזור. עם זאת, רגע לפני שאתם מחליטים על מכירת רכב לפירוק מומלץ לבצע בכל זאת בדיקה, וזאת כדי לוודא שהוא אכן אינו שמיש. חוות הדעת שתקבלו תספק לכם תמונה טובה יותר לגבי מצבה של המכונית והחלופות העומדות לרשותכם, וזה בדיוק המידע הדרוש כדי שתוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה עבורכם. כמובן שרצוי לפנות לגורם מקצועי ואמין, זה שיספק תמונה מלאה וברורה ויאפשר לכם לדעת מה באמת האפשרויות שלכם – ומה נכון עבורכם.

לקראת הפירוק – כך תיערכו נכון

אם קיבלתם את ההחלטה למכור את הרכב לפירוק, כדאי לבצע מספר מהלכים פשוטים רגע לפני שזה קורה. בתור התחלה רצוי לפנות למשרד התחבורה ולהצהיר באופן רשמי על שליחתו של הרכב לפירוק. בשלב זה תוכלו להגיש למשרד הרישוי בקשה מסודרת לביטול רישיון הרכב, ועל צעד זה ממש לא כדאי לוותר. הסיבה הפשוטה היא שללא הליך בירוקרטי זה, תגלו שאתם ממשיכים לשלם אגרות על רכב שכלל לא נמצא אצלכם, ובוודאי שלא משמש אתכם. יתרה מכך, רק לאחר שתשלימו את ההליך הטכני תוכלו למכור את הרכב לפירוק, ולהשלים את הפעולה בראש שקט ובאופן מסודר.

המסלול הבטוח למכירת הרכב לפירוק

כאמור, הגשת הניירת למשרד הרישוי היא צעד קריטי, ולמעשה הראשון בתהליך העבודה שלכם. לאחר שלב טכני זה תוכלו ליצור קשר עם גורם אשר קונה רכבים לפירוק ולצאת לדרך. כעת תתבצע הבדיקה היסודית והמקיפה לרכב, ובסופה תקבלו חוות דעת מפורטת וכמובן גם הצעת מחיר. בהנחה שתאשרו את ההצעה ניתן יהיה להמשיך לשלב הבא, והרכב שלכם יועבר לפירוק או למיחזור, בהתאם לצורך. בתום תהליך פשוט זה הרכב ימשיך לדרכו, וגם אתם תוכלו להמשיך הלאה בראש שקט, בלי לדאוג לאגרות ולתשלומים אחרים, וגם בלי לדאוג לרכב שתופס לכם שטח חניה ומעלה אבק.

Exit mobile version