Site icon מקומון רמת גן

פינת אוכל – הלב של הבית

פינת אוכל – הלב של הבית

פינת האוכל היא המקום שבו מתאספים בני משפחה וחברים ליהנות מאוכל טוב, משיחות נהדרות ומחברתו של זה.

פינת האוכל היא לב הבית. זה המקום שבו מתאספים בני משפחה וחברים ליהנות מאוכל טוב, משיחות נהדרות ומחברתו של זה. עיצוב חדר האוכל צריך להיעשות עם הרבה מחשבה כי תהיה לו השפעה עמוקה על מצב הרוח של המבקרים בו.

חדר אוכל בעל ריהוט מעוצב יהיה מקום מסביר פנים וחמים, אך גם שיקי ומתוחכם בו זמנית.

המקום שבו כל המשפחה נפגשת

פינת האוכל היא לב הבית. זהו מקום שבו משפחה וחברים מתכנסים לחלוק ארוחה. פינות אוכל ממוקמות לרוב במרכז הבית, אך לא תמיד זה כך. בחלק מהבתים יש פינת אוכל בקומה עליונה או בחדר נפרד. ניתן למקם אותו גם בצד אחד של הבית כך שהוא לא תופס מקום מחדרים אחרים שאולי יזדקקו ליותר מקום למטרות אחרות. גודלה של פינת אוכל תלוי בכמה אנשים יושיבו בה, וכן בכמה מקום תרצו להקדיש לה. לדוגמה, אם יש לך אורחים שמגיעים מדי יום ורוצים שהם ירגישו רצויים כשהם מגיעים לביתך, אז אולי תרצה  להפוך את פינת האוכל שלך גדולה מהרגיל

תשקיעו בשולחן איכותי

פינת האוכל היא לב הבית. זה המקום שבו אנחנו מבלים את רוב זמננו עם חברים ובני משפחה, אז זה צריך להיות מקום שאנחנו גאים להשוויץ בו. פינת האוכל יכולה להיות חלל אינטימי או חדר פתוח גדול. העיקר שתתאים לצרכים ולסגנון שלך. יש אנשים שמעדיפים להחזיק שולחן אוכל רשמי עם כיסאות, בעוד שאחרים מעדיפים סידורי ישיבה סתמיים יותר.

Exit mobile version