Site icon מקומון רמת גן

פינוי תכולת דירה

פינוי תכולת דירה הוא שירות הנדרש במקרים רבים לאחר פטירה של אדם. זהו אינו המקרה היחידי אך זוהי סיבה שכיחה מדוע להזמין את השירות. מקרים אחרים יכולים להיות פינוי דירות של אגרנים כפייתיים, פינוי דירות כאשר המשפחה יוצאת לרילוקיישן בחו“ל, פינוי לפני או אחרי שיפוץ ועוד.

כולנו אוספים חפצים רבים במהלך חיינו. וכאשר מדובר בדירה אשר התגוררו בה דיירים במשך שנים כמות החפצים היא גדולה ומגוונת. אם אנו מדברים על בתים שהתקבלו בירושה, ברוב המקרים ליורשים אין צורך בחפצים עצמם. מלבד מספר חפצים בעלי ערך, רגשי או כספי, הם בדרך כלל מעוניינים להיפטר מרוב החפצים.

יתכן שלחלק מהחפצים ישנו שימוש לאחרים, אך בפועל המיון והלוגיסטיקה הכרוכה בזה גוזלים זמן רב ולאדם הממוצע אין זמן להתעסק בזה. מסיבה זו אנשים פונים אל שירותי פינוי תכולת דירה. אלו יכולים להעניק פתרון יעיל ומהיר, פתרון המתמודד עם כל ההיבטים של הפינוי ומציאת הפתרון עבור החפצים.

מיון החפצים

אחד השלבים החשובים בפינוי דירה הוא מיון החפצים. בעוד פינוי החפצים הוא בעיקר עבודה פיזית, המיון דורש תשומת לב אישית. לא תמיד ברור מה בעל ערך. יתכן שבדירה ישנם מסמכים וחפצים ישנם אשר אפילו לבעלי הדירה עלולים להיראות כחסרי חשיבות והם אינם מודעים לערך שלהם. יש בארץ אספנים של פריטים שונים ויתכן שדברים שממש נראים לכם חסרי ערך הם ההפך הגמור. לכן חשוב לעבוד עם חברה המנוסה בתחום, חברה אשר תדע כיצד לזהות את חפצי הערך ולמצוא את הכתובת הנכונה עבורם. יתכן שבדירה שמפנים ישנם חפצים בעלי ערך ותמיד קיים הסיכוי שתוכלו להרוויח מכך.

צילום: pixababy

תכנון פינוי דירה

בטרם מתחילים בפינוי עצמו יש להזמין חברת פינוי תכולת דירה אל הנכס המיועד לפינוי. אמנם חברת הפינוי מתעסקת בכל הפרטים הקטנים ואינם צריכים להיות טרודים יותר מידי, אך בכל זאת יתכן שיש לכם בקשות ודרישות מיוחדות הקשורות למיון, הפינוי ואולי גם שירותים נלווים. מבחינת חברת הפינוי ישנו צורך לתכנן את שעות העבודה הנדרשות, כמות רכבי הפינוי, הצוות הנדרש והעבודות הנלוות. לכן החברה צריכה לבקר בנכס. כך גם הם יוכלו לתת לכם הצעת מחיר לביצוע העבודה. ולאחר שסוכמו הפרטים ולוח הזמנים ניתן לבצע את עבודת הפינוי.

בסיום העבודה אתם תקבלו נכס נקי ומפונה. יתכן שגם שתזדקקו לשירותים נוספים כמו טיפול בבעיות תחזוקה והדבר נגד מזיקים. גם אלו שירותים אשר תוכלו לקבל אצל חברת הפינוי.

Exit mobile version