Site icon מקומון רמת גן

פיינטבול בדרום – לאיזה אירועים הוא מתאים?

פיינטבול בדרום

credit: canva.com

אם בא לכם לצאת מהקופסה וליהנות מאטרקציה שרק תרצו לחזור עליה עוד ועוד- פיינטבול בדרום זה מה שאתם מחפשים! משחק הלחימה הצבעוני נהיה פופולרי במיוחד ברחבי העולם ובייחוד בישראל בשנים האחרונות. המשחק מציע שלל אפשרויות מגוונות המתאימות לילדים ומבוגרים כאחד. מדובר בלהיט בקרב בני נוער הנמצאים בשלב ההכנה לגיוס לצה"ל- המשחק המלהיב מאפשר הכנה רגעית והתלהבות לקראת השלב הבא בחייהם. ואם כבר לשחק משחקי לחימה אז רק עם פיינטבול גרילה החברה הוותיקה והמוכרת למשחקים מאתגרים ומרגשים!

פיינטבול בדרום – אירועים מיוחדים

ההמלצה שלנו היא לשקול את האטרקציה פיינטבול בדרום לאירוע המיוחד הבא שלכם. המשחק הצבעוני מתאים לימי הולדת, ימי גיבוש, ימי כיף עם המשפחה החברים ועוד. לעתים, אנו נתקלים בלקוחות שמעט חוששים ממידת ההתאמה של המשחק למבוגרים או לילדים- תנו לנו להרגיע אתכם שמדובר במשחק בטיחותי לחלוטין. את האירוע המיוחד שלכם נבנה יחד שלב אחר שלב. נבין מכם מי קהל היעד, גודל המאורע והמטרות הרצויות ויחד נתאים את כל הפרטים מהגדול ועד הקטן. אנו דואגים ליצירת זירה ניידת עבור הקרב הגדול, ומספקים ציוד איכותי ביותר לכלל המשתתפים. הציוד כולל רובה צבע, קליעי צבע, אפוד מגן ומסכת מגן. המשחק מלווה בידי צוות מקצועי המספק כללים, הסברים ומוודא שמירה על בטיחות לאורך כל הדרך.

מה אני מקבל מזה?

לאירוע הכיפי בחסות פיינטבול בדרום יש הרבה מעבר לרק הנאה נטו! מדובר בחוויה מאתגרת ומלמדת. במסגרת המשחק האתגרי נעבוד על כישורים דוגמת שיתוף פעולה, תכנון אסטרטגיה וביצוע ויכולות פיזיות ומנטליות נוספות הקשורות לרוח ספורטיבית. המשחק מתאים לקטנטנים שלנו שזקוקים להוצאת אנרגיות ובניית כישורים חברתיים. פעמים רבות ניתקל בילדים שמתעניינים בתחום הלחימה, אך חווים אותו רק דרך האינטרנט אשר מלא בתכנים שאינם ראויים. מלחמת צבע היא כל החבילה עבור הקטנטנים שלנו- יציאה לאוויר הפתוח, עבודה על מיומנויות חברתיות והנאה מרובה!

זה הזמן

בואו נצא יחד לדרך משותפת. פיינטבול גרילה- אחרי אלפי לקוחות מרוצים אנו יכולים להתחייב שתהיו מרוצים מהאירוע הבא שלנו יחד. אז קדימה, למה אתם מחכים? התקשרו עוד היום ותאמו פרטים לאירוע החלומי שלכם!

Exit mobile version