Site icon מקומון רמת גן

פוליש לרצפה באופן עצמאי

פוליש לרצפה הוא מונח המתאר את פעולות הניקוי, הקרצוף וההברקה של משטחי ריצוף מסוגים שונים. יש סוגים שונים של פוליש לרצפה, לכל שיטה וסוג רצפה יש להתאים מכונה ייעודית וחומרים לניקוי ולהברקת הרצפה. אופן הטיפול במרצפות משתנה בהתאם לסוג האריחים, יש הבדל משמעותי בין פוליש של רצפת טרצו לבין פוליש המתאים לרצפות גרניט פורצלן, שיש, אבן טבעית ועוד.

את הפוליש לרצפה בביתכם כדאי לבצע אחת לשנה עד שלוש שנים, בהתאם לסוג הריצוף והאפקט הרצוי. כיום ישנה אפשרות לעשות פוליש בשיטות עשה זאת בעצמך, ניתן לרכוש חומרים לפוליש בכל רשתות המזון, בטמבוריות ובחנויות כלי עבודה, ואפשר לשכור מכונת פוליש מחברות המתמחות בשירות זה.

מכונות פוליש להשכרה

אם החלטתם לנסות לחסוך כסף ולבצע את הפוליש בבית או בדירה לבד – באפשרותכם לשכור מכונת פוליש והברקה במחיר שווה לכל כיס. מעבר להשכרת מכונת הפוליש עליכם לרכוש חומרי ניקוי והברקה בהתאם לסוג הריצוף בביתכם. החומרים המתאימים לפוליש לרצפה נמכרים כיום במקומות רבים, יחד עם זאת נדרש ידע וניסיון כדי לבחור את החומר המתאים לרצפה בביתכם. אם לא תבחרו חומרים מעולים המתאימים למכונת הפוליש ולסוג הריצוף בבית אתם עלולים לעשות נזק בלתי הפיך לרצפה.

פוליש לרצפה. צילום: יח"צ

חשוב להדגיש כי אפשר לעשות פוליש לרצפה באופן עצמאי, יחד עם זאת עליכם להיות מודעים לסיכונים האפשריים. שימוש לא נכון במכונת הפוליש והתאמה לא נכונה של החומרים, כל אלו ועוד עלולים לגרום להיווצרות כתמים קשים, שריטות ונזקים נוספים לרצפה.

באופן כללי, יש 4 שיטות פוליש עיקריות:

לסיכום, אפשר לנסות לעשות פוליש לרצפה בשיטות עשה זאת בעצמך, אך כדי ליהנות מעבודה מקצועית ומרשימה, ללא נזקים, מומלץ לפנות לאנשי המקצוע.

Exit mobile version