Site icon מקומון רמת גן

עריכת חוזים שאינם מקפחים את הזכויות שלכם

קרדיט - Canva

חוזים הם המסמך שאנחנו לא יכולים בלעדיהם בתחומים שונים בחיינו, אבל אף אחד כמעט אינו מבין את האותיות הקטנות ואת לשון החוק ולכן אנחנו חוששים מהם באופן טבעי. בדיוק בגלל זה נחוץ לנו עורך דין חוזים שאנחנו יכולים לסמוך עליו בעיניים עצומות משום שאנחנו לא נבין לעולם במה מדובר, מלבד העקרונות הראשיים של החוזה והסיכום שלו. חוזה הוא מלאכת מחשבת של עורך דין שמגן על הלקוח שלו ועל האינטרסים שלו ותוך כדי כך נושא ונותן עם הצד השני כדי להבין את כוונותיו האמיתית, ומנסה למנוע זריעת מוקשים בחוזה שעלולים לנטרל את ביצוע העסקה או המהלך שהלקוח מנסה לעשות. עריכת חוזים כאלה היא מומחיות שיש להבין ולא להיכשל באף דקויות שלו ולכן אתם צריכים לעבוד עם עורך דין כזה שיש לכם אמון מלא בו ובמקצועיות שלו. הודות לאמינות ולמקצועיות שלו, עו"ד ונוטריון דוד דרוטמן מנסח חוזים לטובת לקוחותיו שמניבים להם את התוצאות הטובות ביותר מבחינתם.

לטפל בענייני המשפחה במסירות

משפחה שנדרשת להתערבות של רשויות או של מערכת המשפט זקוקה לשירותי עורך דין לענייני משפחה ירושלים שהיא יכולה לסמוך על הדיסקרטיות המלאה שלו. מלבד זאת, עורך דין כזה צריך לנהל ברגישות המתבקשת כל עניין משפחתי מעריכת צוואה או הוצאת צו ירושה ועד טיפול בהסכמים משפטיים או בהוצאת ייפוי כוח לטיפול בבני משפחה שכבר אינם יכולים לעשות זאת בעצמם. הנושאים הרגישים האלה מחייבים מסירות של עורך דין שמטפל בכל משפחה שנים ומלווה אותה בכל הרגעים שבהם היא נזקקת לטיפול משפטי. מדובר בטיפול שמחייב הוצאת מסמכים ואישורים וניהול הליכים שונים בבתי משפט ובערכאות שונות ולכן עורך דין משפחתי כזה הוא אדם שהמשפחה נותנת בו אמון מלא.

חוזים ומסחר

עורך דין אזרחי מטפל למענכם גם בכל החוזים שאתם צריכים בין אם לענייני מסחר או נכסים שונים ובין אם בנושאים אישיים. חוזים כאלה יכולים להיחתם בין שותפים, בין בני משפחה, בין בעלי עניין שונים שצריכים להגיע לעמק השווה. לכן, כל כישורי המשא ומתן של עורך הדין באים לידי ביטוי יחד עם הניסוח של חוזים כאלה למענם. האמון המלא שנותנים בעורך הדין שלכם משרת אתכם גם כשאתם צריכים שיטפל במסמכים רשמיים שונים בשפות זרות. משום כך, המהימנות שלו חשובה מאוד בעיני הלקוחות. עו"ד ונוטריון דוד דרוטמן מלווה לקוחות כבר שנים רבות במהלכים שונים שלהם בענייני משפחה או מסחר, בחוזים או במסמכים שונים, ומטפל בהם לשביעות רצונם המלאה.

Exit mobile version