Site icon מקומון רמת גן

עריכת דין עם התמחות בנדל"ן

קניית נכס בישראל לעיתים עשויה להיות לא מעט מסובכת ומבלי לקחת בחשבון את נושא החוזים וההסכמים שיש לבחון בכל עסקה, ישנו גם את הפן הבירוקרטי שלא פעם מהווה פקטור בכל הקשור לחתימת הסכמים.

דווקא במדינה מלאת בירוקרטיה יהיה הגיוני מאוד כי הביקוש לעורכי דין לא יסתיים אף פעם, כאשר לימודים אלו מוצעים כיום במגוון רחב של מכללות ואקדמיות ברחבי ישראל. לימודי משפטים אמורים לקחת בין 3 שנים ל3 וחצי שנים, תלוי במסלול שבו תבחרו, בשעות הלמידה שתקציבו לכל סמסטר ועוד. אך בכל הקשור לתחום הנדלן עורכי דין בישראל כיום הינם מצרך מבוקש מאוד, אם לא המבוקשים מבניהם.

התמחות בנדל"ן

כחלק מהכשרתו של עורך דין בעלת התמחות בנדל"ן יהיה עליו להבין לא מעט חוקים שונים הנוגעים לקניין, מיסוי מקרקעין, קורסים של תכנון ובניה ועוד. אלו יהוו בסיס עבור הבנתו של עורך הדין בכל הקשור לחוקים החלים על קניית נכסים, מכירה שלהן ואפילו העברה בירושה. כל אלו אמורים להמשיג לעורך הדין אשר נמצא בהתהוות, את כל החוקים, ההיטלים והמיסים השונים החלים במדינת ישראל בכל הקשור לקניית נדלן.

צילום: freepik

חשוב לזכור כי חוקי הנדלן בישראל אינם מסובכים בצורה יחסית, אך על מנת שסטודנט למשפטים יוכל להתמחות בצורה מעמיקה יהיה עליו לעבור את הקורסים הרלוונטיים בכדי להתמצות בצורה טובה יותר בשוק זה. בנוסף שווה לזכור כי סיום ההתמחות בנדל"ן יוכל עורך הדין להשתלב בלא מעט תפקידים שונים ומגוונים בתחום הנדלן והבנייה, יחד עם ביקוש לא פוסק לעורכי דין המתמחים בנדלן, גם מסלול ההתמחות בנדל"ן הפך להיות מבין המבוקשים כיום. ישנן גם תתי התמחויות כגון עורכי דין מומחים לפינוי בינוי או לחברות נדל"ן גדולות.

 תחומי אחריות ותפקידים

נוכחותו של עורך דין בליווי עסקה או כתיבה של חוזה היא אכן דבר כמעט הכרחי כיום, כך גם בכל הקשור לעסקאות נדלן בין אם בקנייה ובין אם בהשכרה או מכירה של נכס. עורך דין בעל התמחות בנדל"ן יוכל לשמש עבורכם כגורם מתווך אל מול הרשויות בכל הקשור לרמה המשפטית של העסקה, יוכל לייצג אתכם במקרים של פינוי ובינוי אל מול היזם המבקש.
בנוסף אל כל אלו עורך דין בעל התמחות בנדל יוכל לשמש עבורכם כנויטרון או לייעץ לכם לאורך כל עסקה נדל"נית שאותה תחפצו לבצע, והאמינו לנו הדבר אכן יכול להיות משתלם במרבית המקרים.

Exit mobile version