Site icon מקומון רמת גן

עצומה: לא יותר מ- 650 ש"ח למועדוניות וצהרונים של בית עמנואל

גן ילדים. באדיבות pixabay.

חבר מועצת העיר רמת גן, ליעד אילני, יוצא למאבק במחירי הצהרונים והמועדוניות בעיר וקורא לתושבי העיר להצטרף אליו ולחתום על העצומה לראש העיר.

כל אימא או אבא העובדים במשרה מלאה נאלצים להשאיר את ילדיהם בגילי הגן בצהרון ובגילי בית הספר במועדונית. מסגרות אלו הוקמו על מנת לספק מסגרת חינוכית לילדים בשעות שההורים עוד עובדים ובכך לאפשר להורים לעבוד שעות נוספות ולהרוויח שכר גבוה יותר. בכל המקומות המסגרות הללו אינן ברשות משרד החינוך אלא במשרד הכלכלה והתעשייה ולכן נפגעת האיכות הפדגוגית במועדוניות ובצהרונים, טיב ההוראה וכן העלות ההשתתפות בהן.

אילני. צילום: דוברות עיריית רמת גן

עיריית רמת גן מפעילה את המסגרות הללו באמצעות חברת בית עמנואל, חברה הגובה לכל ילד 1,040 ₪. ליעד אילני, חבר מועצת העיר,שניסה בעבר להעביר את אחריות הניהולית והפדגוגית לאגף החינוך בעירייה, פותח במאבק להורדת מחירי הצהרונים והמועדוניות.

לדבריו לא ייתכן כי המסגרות הללו שנועדו להקל על ההורים ולאפשר להם לעבוד משרה מלאה הפכו לנטל כלכלי ואינן מסייעות למשפחות בפן הכלכלי. אילני דורש להוריד את המחיר ההשתתפות בצהרונים ל- 650 ₪ בחודש שזוהי העלות לכל ילד על פי תחקיר שערכה "תכנית חיסכון" של חדשות ערוץ 2.

הוא טוען שייתכן שהסכום הגבוה שגובה חברת בית עמנואל הולך בין היתר למימון הוצאות מיותרות והתחייבויות פוליטיות של ראש העירייה לפעילי בחירות ומימון יועצים שונים ובכך תושבי העיר לא נהנים כלל מהתשלום הגבוה שהם משלמים.

אילני וחבריו בתנועת "רמת-גן שלנו" מבקשים להוביל להורדת מחיר ההשתתפות החודשית במועדוניות ובצהרונים ל- 650 ₪.

גן ילדים. באדיבות pixabay.

על כן הם קוראים לתושבי העיר לחתום על העצומה הקוראת לראש עיריית רמת-גן לקבוע מחיר של 650 ש"ח להשתתפות חודשית במועדוניות ובצהרונים העירוניים, החל משנת הלימודים הבאה- https://www.atzuma.co.il/650max.

Exit mobile version