Site icon מקומון רמת גן

עכשיו זה רשמי: אביהוא בן משה יעמוד בראש רשימת הבית היהודי

חבר המועצה וסגן ראש העיר, אביהוא בן משה, קיבל אמש באופן רשמי מחברי מפלגתו, הבית היהודי, את המנדט להמשיך ולהוביל את המפלגה לקראת הבחירות המקומיות בעוד פחות מחצי שנה. טרם נודע אם בן משה יתמודד גם על ראשות העיר.

אביהוא בן משה, 43, משמש בקדנציה הנוכחית כסגן ראש העיר מטעם "הבית היהודי", חבר מועצה וחבר במספר ועדות עירוניות והן ועדת חינוך, ארנונה, איכות הסביבה, שפ"ע ועוד.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט רמת גן

עד לפני כחודשיים שימש בן משה כמחזיק תיק איכות הסביבה ברמת גן אך לאחר מחלוקות שעלו בינו ובין ראש העיר ישראל זינגר פוטר בן משה מתפקידו זה – אך נשאר חבר בקואליציה העירונית ועדיין מחזיק בתוארו כסגן ראש העיר.

על אף קריאות מתושבים רבים לאביהוא, על מנת שיודיע על ריצה לראשות העיר – בשלב זה לא הביע בן משה עמדה רשמית ולא ציין היכן הוא עומד מבחינה זו. במידה ויחליט אביהוא להתמודד על ראשות העיר, עשוי הדבר לטרוף את הקלפים מבחינה פוליטית כיוון שלאביהוא תמיכה רחבה מאוד בקרב תושבים רבים, מגזרים שונים, שרואים בו כתובת לטיפול ומענה לבעיותיהם בעיר.

יחד עם בן משה, נבחר חבר מועצת העיר חיים גלרמן להמשיך ולעמוד בראש הסניף המקומי של הבית היהודי ברמת גן.

מנכ"ל מפלגת הבית היהודי, ניר אורבך, אשר נכח בישיבת מועצת הסניף שבחרה בבן משה וגלרמן ציין כי: "האתגרים העומדים לקראת הבחירות ברמת גן הם רבים ואנו בטוחים שאביהוא בדרכו השקטה והמקצועית יידע לנווט את הציבור ולהמשיך להגיע להשגים."

בן משה ולצידו ח"כ וסגן שר הביחטון הרב אלי בן דהן, מנכ"ל מפלגת הבית היהודי וחבר מועצת העיר חיים גלרמן

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט רמת גן

Exit mobile version