Site icon מקומון רמת גן

עיר חינוך: רמת-גן אירחה את כנס ההיערכות לשנת הלימודים תשע"ט

כנס היערכות לשנת הלימודים תשע"ט של השלטון המקומי התקיים בשבוע שעבר בתיאטרון היהלום, בהנחיית יו"ר איגוד מנהלי אגפי החינוך ברשויות המקומיות, אבי קמינסקי. 
האירוע נערך במעמד שר החינוך, נפתלי בנט, שלמה אבוהב, מנכ"ל משרד החינוך, חיים ביבס, יו"ר מרכז השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין-מכבים-רעות ובהשתתפות ראשי ערים, בכירים במערכת החינוך, מנהלי אגפים ומחלקות מכל הארץ.

ראש עיריית רמת-גן בירך את משתתפים בתחילת הכנס ומתוקף תפקידו כיו"ר ועדת החינוך שיתף על פעולות ההיערכות לפתיחת שנת הלימודים בשלטון המקומי.

ישראל זינגר. צילום: ענת סודאי אלאלוף

כמו כן, הוא העלה סוגיות חשובות רבות בתחום החינוך, כדוגמת הצורך החיוני בבניית סל תלמיד, ציין את הישגי מערכת החינוך העירונית והודה לצוותי ההוראה על פועלם הרב שהניב תוצאות מרשימות בקנה מידה ארצי.

במהלך הכנס שמעו המשתתפים מפי שר החינוך נפתלי בנט, על תכניות העבודה לקראת שנת הלימודים תשע"ט. בנוסף, מנכ"ל משרד החינוך שמואל אבואב, העלה יעדים ודגשים לשנה החדשה, בירך את העיר רמת-גן, הודה על האירוח וציין לשבח את מערכת החינוך העירונית, שנמצאת בהתחדשות מתמדת ופורצת דרך בתחומים רבים.

לדברי ראש עיריית רמת-גן: "כעיר מובילה בחינוך, אנחנו שמחים לארח בתחומינו את כנס ההערכות לקראת פתיחת שנת הלימודים תשע"ט.  גם השנה נמשיך להוביל במצוינות, בהישגים ובחדשנות ונספק את מירב המשאבים למען כל תלמיד ותלמידה".

 

Exit mobile version