Site icon מקומון רמת גן

עיריית רמת גן מחדשת את פארק דוד

עיריית רמת-גן מודיעה על יציאתו לדרך של פרויקט חידוש "פארק דוד" (מרום נווה), בשיתוף עם משרד אדריכלים א.ב אדריכלות נוף. הקונספט הייחודי שמדגיש עיצוב מודרני, חיי קהילה עשירים ופנאי.

עיריית רמת-גן מחדשת את "פארק דוד" (מרום נווה) בשיתוף עם משרד אדריכלים א.ב אדריכלות נוף, בקונספט אדריכלות אשר מדגיש את חיי הקהילה והפנאי לרווחת התושבים. אדריכלות הנוף בפרויקט שואבת מקונספט אורבני ייחודי, אשר מספק פתרון מודרני לחיי קהילה ופנאי, ובין היתר יכלול מדשאות רחבות ידיים, מרחבים פתוחים ואזורים שיוקדשו לפנאי, אזורי משחק וגינות כלבים.

התכנון האדריכלי יתחשב במאפייניו ההיסטוריים של הפארק, ויכלול חיבור בין הכיכר המערבית לגן דוד, תוך חידוש כניסות והנגשה של הגן לציבור. כמו כן, יכלול אלמנטים סביבתיים לרבות הוספת צמחייה למרחב, שימור העצים הבוגרים בתוכו ושימת דגש על אזורי הצללה לרווחת המבקרים.

הדמיה לחידוש פארק דוד. קרדיט: דוברות עיריית רמת גן

ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה-הכהן, מברך על הפרוייקט" "מדובר באבן דרך משמעותית עבור העיר רמת-גן, היום אנחנו מציבים את רמת-גן מובילה ברשימת הערים המדגישות את הפן הסביבתי במרחב העירוני. החזון להפוך את רמת-גן לפנינה של קיימות, איכות סביבה ונגישות מתגשם, ואת הפירות יקצרו כלל התושבים אשר יפקדו את גן דוד המתחדש".

תמונות הדמיה מתוך התכנית לחידוש פארק דוד.

 

Exit mobile version