Site icon מקומון רמת גן

עיצוב גינות יוקרה

קרדיט: unsplash.com

גינה היא אזור חשוב בבית. זהו האזור בו רבים מוצאים את המרגוע שלהם משגרת החיים הלחוצה ומבלים זמן איכות עם המשפחה או חברים. לכן, יש הבוחרים להשקיע בגינה משאבים לא פחות מאלה אותם הם משקיעים בבית. עיצוב גינות יוקרה כולל את כל מה שצריך להיות בגינה ויעשה לנו טוב, החל מהפרטים הבסיסיים כמו חיפוי ועד הפרטים הקטנים ביותר. לרוב עיצוב גינות יוקרה רלוונטי בעיקר לבתים עם גינות גדולות בהן נדרש תכנון רב יותר. ישנו מקום לתת מענה על צרכים רבים יותר כמו מנוחה, אירוח, משחק, גידול צמחים משלל סוגים ועוד.

עיצוב גינות יוקרה- ממה מתחילים?

כאמור, עיצוב גינות יוקרה קשור בעיקר לגינות עם שטח גדול כך שעבודת העיצוב והתכנון היא רבה. העיצוב יכלול את כל האלמנטים שיש לכלול בתכנון: נושא החשמל והמים, חיפויים מתאימים לכל אזור בגינה, הצמחיה. רק נושא הצמחיה הוא מורכב וכולל סוגים שונים של צמחים, החל מעצי פרי דרך צמחיה רב שנתית שתשמור על הגינה ירוקה כל השנה ועד צמחים עונתיים. בקביעת הצמחיה לגינה יש להתחשב באזורי הגינה השונים, למשל בכמות האור והצל ובכלל בתנאים הסביבתיים כמו הקרקע או האקלים. לכן, עיצוב גינות בכלל אך עיצוב גינות יוקרה בפרט מומלץ לעשות בעזרת אדריכל נוף שיש לו את כל הידע והכלים לתכנון גינת החלומות שלכם.

תהליך עיצוב ותכנון הגינה

עיצוב גינות יוקרה מתחיל בפגישה ראשונית עם הלקוח. אדריכל הנוף מבין ממנו מהן הציפיות שלו, האם ישנם אלמנטים שירצה לראות בגינה כמו חיפויים מסויימים, האם הוא מעוניין באלמנטים מיוחדים כמו בריכה. בריכת שחיה שישנה בלא מעט גינות יוקרתיות דורשת תכנון רב החל מהצורך לשמור על ניקיון המים ועד החיפוי המתאים סביב הבריכה או גידור סביבה. האדריכל יקח את הכל בחשבון. הוא יבדוק היטב את תנאי השטח: הטופוגרפיה: האם הגינה מישורית או במדרון, האם יש בה מפלסים המחלקים אותה לאזורים באופן טבעי, וכמובן נושא האור והצל והאקלים במקום. על פי כל אלה יבנה תוכנית אותה יציג ללקוח, ולאחר שינויים אם ישנם תהיה כניסה לעומק הדברים תוך בחירת אלמנטים שונים, בין אם לתאורה, חיפוי, ריהוט ועוד.

כפיר פישר הוא אדריכל נוף בעל ניסיון רב בעיצוב גינות יוקרה פרטיות או של בתי מלון ובפרויקטים סביבתיים נוספים בארץ ובחו"ל. מוזמנים ליצור קשר.

Exit mobile version