Site icon מקומון רמת גן

עיצוב אתרים מקצועי – 5 טיפים לבניית אתר מנצח

מהי החשיבות של עיצוב אתרים מקצועי לחברה שלכם?

אין כמעט חברה בעולם ובישראל שאין לה אתר אינטרנט, בין אם אתר תדמיתי או אתר מכירתי. ללא תלות בתחום הפעילות והעיסוק, אתר אינטרנט נחשב חלק בלתי נפרד מפעילות של חברות וארגונים עסקיים מכל סקטור במשק.

לאור החשיבות העצומה של אתרי האינטרנט לעסקים, בעלי חברות רבים מוצאים את עצמם חסרי אונים כשהם לא יודעים איך לנהל את התהליך ביד רמה, מה לבדוק, מה לשאול ועל מה להתעקש כשהם בוחרים חברה לבניית אתרי אינטרנט. פערי הידע הם גדולים ובלתי ניתנים לגישור, וההחלטה היא כל כך קריטית לפעילות העסקית, שחשוב לכם לקבל החלטה שקולה ונבונה.

התייעצנו בבעלים של משרד פרסום שטיק מדיה, סמי סבין, כדי לקבל טיפים ממוקדים לפני בניית אתר האינטרנט לחברה שלכם.

אפיון מדוייק

אפיון מדוייק יוודא כי הרצונות שלכם יבואו לידיי ביטוי בתהליך בניית האתר. עיצוב אתרים מקצועי לא יתחיל לפני שהמעצב ומנהל הפרויקט ישבו יחד עם הלקוח, אפיינו את הרצונות, הדרישות והטכנולוגיה הנדרשת. תהליך האפיון יכלול גם מחקר של קהלי היעד וכמובן מחקר של הסביבה העסקית, כדי להבין מה המתחרים של החברה הטמיעו באתרי האינטרנט שלהם.

הקפידו לשתף פעולה עם משרד הפרסום שבונה לכם את אתר האינטרנט, כדי לוודא שיש קורלציה בין מה שהם הבינו לבין מה שאתם רואים בראש בחזון שלכם. משרד מקצועי יידע לקחת את החזון שלכם ואת התמונה שיש לכם בראש, ולתרגם אותה לעיצוב מושך ואיכותי.

שפה עיצובית מושכת

אחרי האפיון ואחרי שהבנתם מה אתם רוצים להשיג מהאתר, למי הוא מיועד ומה אתם רוצים לשדר, הגיע הזמן להעביר את הרצונות האלו לשפה עיצובית ברורה ומושכת שתייצר אימפקט חיובי על הגולשים.

עיצוב אתרים מקצועי יכלול התייחסות לפעילות העסקית של החברה על פי מסקנות האפיון, ויתרה מכך – התייחסות לרגשות שאנו רוצים להעביר לגולשים שיבקרו באתר.

שפה עיצובית מושכת לא מכוונת לייצר שפה מבולגנת ומבורדקת, שמייצר חוסר בהירות אצל הלקוח, אלא להפך, ועל כך בטיפ הבא.

מינימליזם

הנטייה של חברות רבות היא להעמיס את האתר במידע, עיצובים, טכנולוגיה וטכניקות תכנות מורכבות, ולרוב זוהי גישה לא נכונה. עיצוב אתרים מקצועי צריך ללכת על קו התפר שנמצא בין העברת המסר בצורה מדוייקת, לבין העיצוב הנכון שילווה את האתר בצורה נכונה המתאימה לפעילות העסקית של החברה.

אל תחפשו להוסיף ולהעמיס, אל תתרגשו אם דברים נראים לכם מעט מינימליסטים או אווריריים – זכרו כי אנשים כיום נמצאים בהפרעת קשב אחת גדולה והיכולת שלהם לעבד מידע רב וטקסטים רבים – ירדה פלאים בשנים האחרונות.  הקפידו על חווית משתמש ברורה ומינימליסטית שמעבירה בצורה הטובה ביותר את העיסוק שלכם, היתרונות שלכם והאני מאמין שלכם.

תכנים איכותיים

תכנים איכותיים מסייעים לאתר שלכם להיות מאונדקס בצורה נכונה מול גוגל. משרדי פרסום מודעים לעובדה שעיצוב אתרים מקצועי הוא לא מספק, והכתיבה, הקופירייטינג באתר, צריכה להיות מדויקת כדי להעביר את המסר בצורה נעימה וקלה לצריכה.

תשקיעו בתכנים של האתר שלכם ובעיקר בטקסט של דף הבית שלכם. תתייעצו עם משרד הפרסום שלכם לגבי השפה הנכונה לאתר ולקהל היעד הרלוונטי שלכם, זאת כדי לוודא שגוגל מדרגת את האתר שלכם בצורה אופטימלית. חשוב לומר שכתיבת התכנים לבדה אינה מספיקה למנוע החיפוש של גוגל, ויהיה עליכם להיוועץ בחברה לקידום אתרים כדי להבטיח שהתכנים נסקרים על ידי מנוע החיפוש של גוגל כהלכה.

פיקסלים וכלי מעקב

עולם השיווק באינטרנט כולל כלי מדידה רבים, שמאפשרים לכם להבין מה קורה באתר בכל רגע נתון, מי המבקרים, באילו עמודים הם גולשים, מהו מקור ההגעה לאתר שלכם, האם הגולשים משתמשים במובייל או במחשבים שולחניים ועוד מידע יקר ערך.

יתרה מכך, על ידי שימוש בכלי מעקב ואנליזה, אתם יכולים לנהל קמפיינים של רימרקטינג, שיסייעו לכם לטרגט קהל איכותי שכבר ביקר באתר ויש לו סיכויי המרה גבוהים יותר. קמפיינים של שיווק מחדש (רימרקטינג) מאופיינים פעמים רבות באחוזי הקלקה גבוהים, עניין גבוה אצל הלקוחות ואחוזי המרה גבוהים.

עיצוב אתרים מקצועי יכלול תמיד הטמעה נכונה של כלי המעקב האלו.

 

לסיכום,

עיצוב אתרים מקצועי הוא לא עניין של מה בכך – החשיבות של התוצאה לחברה שלכם היא עצומה! הקפידו לעבוד עם חברה מנוסה ומקצועית, בעלת יכולת לתת שירות צמוד, פתרונות טכנולוגיים ואכפתיות להצלחת הפרויקט.

בקרו באתר שטיק מדיה לקבל יעוץ נוסף בתחום בניית אתרי אינטרנט תדמיתיים ומכירתיים לחברות.

Exit mobile version