Site icon מקומון רמת גן

עורכי הדין שמלווים אתכם בכל בעיה

קרדיט - Canva

כשאתם מגיעים לרגע שבו מתמודדים עם מקרה פטירה במשפחה, נתקלים לראשונה בחוקי הירושה בישראל ולפעמים גם בחוקי ירושה במדינות אחרות, אם מדובר באזרחויות נוספות. בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא כל מה שרואים בסדרות בטלוויזיה תופס במציאות בנוגע לחלוקת עיזבון של מי שנפטר, ולפעמים מופתעים לגלות מה החוק אומר לגבי מי שיורש את העיזבון ומה ניתן לעשות בו. זאת הסיבה שיש כל כך הרבה סכסוכי ירושה ומחלוקות במשפחה בין יורשים, במיוחד כאשר אין צוואה ברורה, חוקית ותקפה. כדי למנוע מצב כזה רצוי לפנות לעזרת עורך דין ירושה מומלץ, בין אם לערער על צו ירושה שניתן בניגוד למה שאתם חושבים שצריך להיות, ובין אם לממש צו ירושה כזה לטובתכם וכחוק. כשעורכים צוואה חוקית כזאת שגם מופקדת בבית המשפט והיא מנוסח בבהירות ובצורה שאינה משתמעת לשתי פנים, רוב הסיכויים הם שאף ערעור לא יוכל לבטל אותה. מוניר רמאל משרד עורכי דין עומד לרשותכם עם כל עורכי הדין שלצדו, כדי לייצג אתכם ולייעץ לכם בכל בעיה.

על כל נזק מגיע פיצוי

נזקים כתוצאה מתאונות הם נזקים שחובה לשלם עליהם משום שלרבים מהם יש לפעמים השלכות לטווח רחוק, שלא תמיד אתם יכולים להעריך בימים הראשונים. עורך דין תאונות אישיות יוכל להסביר לכם את הזכויות שלכם גם בביטוח לאומי וגם בתביעה של חברת הביטוח של הגורם שאחראי לתאונה שעברתם, כדי שתוכלו לתבוע פיצויים שיעזרו לכם להתמודד. זה נכון במיוחד לכל מי שמאבד את הפרנסה שלו בעקבות זאת וזקוק לתמיכה ולפיצויים כדי לחיות. רצוי גם לא לוותר בקלות על הזכויות שלכם גם אם לא תמיד נוח לכם לתבוע דווקא כשקשה לכם עם זה מאוד. בסופו של דבר תגלו שזה עוזר מאוד כשאתם לא יכולים לחזור לעבודה ולתפקד כמו בעבר.

כל עסקה מחייבת חוזה עורך דין

כשאתם עומדים לשכור דירה או לקנות או למכור, הצעד הראשון שחייבים לעשות הוא לפנות לעורך דין כדי לקבל ייעוץ לקראת השלמת העסקה וגם גדי לנסח חוזה תקף וחוקי שיגן על הזכויות שלכם. ייצוג של עו"ד מקרקעין בתחום זה מגן עליכם מפני כל טעות שאתם עלולים לעשות ולהפסיד כסף ורכוש או ליפול קרבן להונאה כלשהי. רק עורך דין יכול להגן עליכם ולבדוק את החוקיות של העסקה ואת זהותם של האנשים שאתם אתם עושים אותה. מוניר רמאל משרד עורכי דין מייצג אתכם ומייעץ לכם בענייני מקרקעין כדי שאתם תשמרו על האינטרסים שלכם בטוחים.

Exit mobile version