Site icon מקומון רמת גן

עורכי דין נזיקין הטובים ביותר הם גם האנושיים ביותר: הרקע של משרד עו"ד קטן ייחודי

פעמים רבות אנחנו זקוקים לסיוע משפטי של עורכי דין כאשר אנחנו נמצאים בנקודה לא פשוטה בחיים, וזקוקים לאנשי מקצוע שיסייעו לנו להגן על הזכויות שלנו ולקבל את המגיע לנו בחוק. הדבר נכון שבעתיים כאשר מדובר על תביעות של נזקי גוף, כאשר יש צורך בסיוע של עורכי דין נזיקין הטובים ביותר.

נפגעים רבים מוצאים את עצמם נאלצים להתמודד גם עם הפגיעה הפיזית והנפשית, עם הקושי להמשיך בשגרת החיים והפרנסה, וגם עם מערכת המשפט וההליכים הבירוקרטיים המסובכים.

בקרב ציבור עורכי הדין בישראל, יש המון מקצוענים – איש איש בתחומו. יחד עם זאת, בייחוד כאשר מדובר בתחום משמעותי כמו נזקי גוף, קשה למצוא אנשי מקצוע, שהם גם אנשים עם לב רחב ורצון לסייע, וגם מקצוענים שיכולים להניב את התוצאות הרצויות ואפילו מעבר.

אחד ממשרדי עורכי הדין שחרט על דגלו לשלב אנושיות ונתינה יחד עם מקצועיות בלי פשרות הוא גורדון – ליסטונד משרד עו"ד.

השותפים במשרד הם עו"ד ליאת גורדון ועו"ד עמית ליסטונד, שבחרו להקדיש את חייהם למען אלה שזקוקים לסיוע מול חברות הביטוח והביטוח הלאומי, נפגעי הרשלנות הרפואית ונזקי הגוף.

סיפורי חיים שהובילו לבחירה בנתיב מקצועי

"אני בחרתי להקדיש את העבודה המקצועית שלי על מנת להעניק סיוע לנפגעים שונים שנאבקים מול המוסד לביטוח לאומי ומול חברות הביטוח השונות", מספרת עו"ד גורדון.

עו"ד ליאת גורדון ועו"ד עמית ליסטונד. צילום: יח"צ

את תחום ההתמחות שלה היא בחרה בעקבות מסע החיים האישי שלה. "מאז שהייתי צעירה מצאתי את עצמי במאבקים מול גורמים בירוקרטיים גדולים ומורכבים ומול מוסדות המדינה השונות כדי לקבל את הזכויות שמגיעות לי בשל נכות שאני מתמודדת עמה", ציינה.

עו"ד גורדון בוגרת תואר ראשון למשפטים LL.B וכלכלה B.A מאוניברסיטת חיפה, ועוסקת בתחום הנזיקין כבר יותר מעשור, כאשר במהלך דרכה המקצועית היא עבדה במשרדי עורכי הדין המובילים בישראל בתחום.

לצדה עומד עו"ד עמית ליסטונד, שסיפור חייו הביא אותו להקדיש את חייו למען הזקוקים לסיוע בתחום נזקי הגוף.

עו"ד ליסטונד, שגדל בבית חרדי, היה עד לפעולות החשובות והמשמעותיות של ארגוני סיוע שונים לנפגעים.

"במהלך השנים היכרתי את ארגוני ההצלה השונים, ואת ארגוני הסיוע שמעניקים שירותים רפואיים ופועלים בקהילה החרדית", מספר עו"ד ליסטונד, "לאחר שהייתי עד לכל הקשיים עמם מתמודדים נפגעים שונים, החלטתי ללמוד משפטים כדי להתמחות בנזקי גוף".

עו"ד ליסטונד בוגר תואר ראשון למשפטים LL.B במכללה האקדמית קרית אונו, עוסק כעורך דין בתחום הנזיקין למעלה מעשור, ועבד גם הוא במשרדים המובילים בתחום.

תאונת דרכים. תמונה: pixabay

בתחום נזקי הגוף, אין ספק שעורכי הדין גורדון וליסטונד הם אנשי מקצוע שמשלבים גם אנושיות חמה ומכילה וגם מקצועיות ללא פשרות.

כיום, שני עורכי הדין האלה משתפים פעולה תחת קורת גג אחת כדי להעניק סיוע משפטי לנפגעים שזקוקים לאנשי מקצוע בהתמודדות מול הביטוח הלאומי, חברות הביטוח והמוסדות השונים.

גורדון – ליסטונד משרד עו"ד ממוקם ברחוב בן גוריון 2 מגדל ב.ס.ר 1, רמת גן, ונותן שירות ללקוחות מכל רחבי הארץ. לתיאום פגישות ולהתייעצות, ניתן להתקשר לטלפונים 054-3534909 או 052-5649672.

המשרד עוסק בנזקי גוף, נפגעי תאונות דרכים, תאונות עבודה, ביטוח לאומי, ורשלנות רפואית.

עורכי דין נזיקין הטובים ביותר חייבים להתייצב לצד הלקוח שלהם עם תחושת שליחות אמתית. עורכי הדין גורדון וליסטונד מביאים עמם מסירות ומחויבות לאדם הקטן מול המוסדות הגדולים.
Exit mobile version