Site icon מקומון רמת גן

עורכי דין דיני עבודה

קרדיט - Canva

מי שמטפלים בנושאים הקשורים בין היתר בפיטורי עובדים הם עורכי דין דיני עבודה.. אם אם פוטרתם בצורה לא חוקית, עליכם לפנות אל משרד עורכי דין דיני עבודה, לשם קביעת פגישה, במסגרתה תוכלו להציג את הסכם העבודה או כל מסמך אחר רלוונטי ליחסי העבודה, ובנוסף לתאר על קרות המקרה. . פיצויי פיטורים ניתנים לעובדים שפוטרו בתנאי שעבדו אצל אותו מעסיק או באותו מקום עבודה למעלה משנה. עם זאת, חשוב לציין כי קיימות נסיבות ספציפיות המוגדרות בחוק בהן לעובד יש זכות להתפטר ועדיין לקבל פיצויים מלאים. קיימת רשימה פתוחה וסגורה על פי הדין. הרשימה הסגורה מונה רשימת מקרים המזכים בפיצוי פיטורים גם אם העובד התפטר. מקרים אלו נעים בין התפטרות עקב טיפול בתינוק, התפטרות עקב העתקת מקום מגורים בנסיבות מסוימות, התפטרות עקב מחלה ועוד.. מעסיקים עשויים לטעון נגד מתן פיצויי פיטורים מלאים מסיבות שונות.. הרשימה הפתוחה מדברת על התפטרות מחמת הרעה משמעותית בתנאי כגון שכר מופחת, מעבר ממשרה מלאה למשרה חלקית, אי עמידה בתנאים סוציאליים שהובטחו, התעמרות ועוד. נסיבות שכאלה עלולות לפצות את העובד שהתפטר בפיצוי פיטורים מלאים כאילו פוטר.,. ה

חשיבות התפקיד של עורכי דין דיני עבודה

פרט לפיטורים עורכי דין דיני עבודה מטפלים גם במקרים של הלנת שכר. זכותו של עובד לקבל את שכרו במועד המיועד לתשלום, נחשבת כזכות יסוד. כאשר זכות זו נפגעת מאחר ונוצרה הלנת שכר, מדובר בעבירה חמורה המשפיעה באופן משמעותי על רווחתו, יכולתו של העובד לספק את צרכיו הכלכליים ולפרנס את משפחתו. כדי לשמור על זכותו של העובד למשכורת המשולמת במועד וכדי להרתיע מעסיקים מהלנת שכר, הטיל המחוקק סנקציות חמורות הן במישור האזרחי והן במישור הפלילי בגין עבירה זו. חשוב לציין כי פרק הזמן להגשת תביעה הקשורה להלנת שכר ודרישת פיצויים קצר מלוח הזמנים המקובל לתביעות עבודה. בדרך כלל, תביעה כזו צריכה להיות מוגשת תוך 7 שנים מיום שנוצרה עילת התביעה אך הפעם מדובר בתקופת התיישנות מקוצת הנעה בין 3 חודשים לשנה אחת. כמו כן, חיוני להבדיל בין הלנת שכר שלא שולם כלל לבין הלנת שכר ששולם באופן חלקי.

לא להסס לפנות לעורך דין

פנייה לעורך דין מקצועי אין פירושה הגשת תביעה והגעה לבית הדין לעבודה. כל אדם יכול ורשאי לפנות אל עורכי דין דיני עבודה על מנת להתייעץ ולקבל מידע מהותי הקשור בנסיבות המקרה שלו. יש מקרים בהם שגרת העבודה תימשך אך לעומת זאת קיימים מקרים שבהם עורך הדין ימליץ על פעולה כנגד המעסיק ויציע דרכים לפעולה הקשורות בהכנת ראיות והגדלת סיכויי הזכייה.  עורך הדין אורן טל מציע מגוון שירותים משפטיים שקשורים בדיני עבודה ומתרכז בתחום זה מעל 14 שנה. הוא הכתובת לפנות אליה בכל שאלה, עניין שמתעורר או בקשה לייצוג.

Exit mobile version