Site icon מקומון רמת גן

עורך דין תאונות דרכים באשדוד – לקבלת פיצוי מקסימלי, תשלום על בסיס הצלחה בלבד!

מהי תאונת דרכים על פי חוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים? מדוע חשוב להתקשר לעורך דין בסמוך לזמן התאונה? איזה עורך דין ישיג עבורכם את סכום הפיצויים המקסימלי?

מידי יום, נפגעים אנשים רבים בתאונות דרכים בדרגות פציעות שונות. אדם הנוהג ברכבו הפרטי ונפגע בתאונת דרכים, נותר לרוב עם נכות או מגבלה הדורשת זמן החלמה ולעיתים אף נותרת לכל חייו. הצעד הראשון שעושים נפגעי תאונות דרכים רבים הוא הגשת תביעה לחברת הביטוח אשר ביטחה את רכבם אך המציאות מוכיחה כי נפגעים רבים אינם זכאים לפיצויים על פי חברות הביטוח שלהם או שהם זכאים לפיצויים בסכומים נמוכים בלבד וזאת, למרות שביטוח החובה שלהם, מקנה להם קבלת פיצויים גבוהים על פי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים. 

לקבל מקסימום פיצויים עם עורך דין תאונות דרכים באשדוד 

כל אדם אשר נפגע בתאונה המוגדרת על פי חוק הפיצויים כתאונת דרכים, זכאי לקבלת פיצויים. אם נפגעתם בתאונת דרכים, מומלץ לכם ליצור קשר עם עורך דין תאונות דרכים באשדוד בעל ניסיון רב בייצוג נפגעי תאונות דרכים בהצלחה. עורך דין תאונות דרכים, יכול להדריך אתכם להתנהלות יעילה אל מול חברת הביטוח ולגבש ביחד אתכם אסטרטגיה נכונה לצורך בנית תיק מנצח וזאת, בכדי להשיג את הסכום המרבי בתביעת הפיצויים שלכם.

חוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים 

חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, מגדיר תאונת דרכים כ"מאורע בו נגרם לאדם נזק גוף עקב שימוש ברכב  מנועי למטרות תחבורה" שלושה מקרים נוספים המוגדרים כתאונת דרכים על פי חוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים:

  1. "מאורע שאירע עקב התפוצצות או התלקחות של רכב שנגרמו בשל רכיב של הרכב או בשל חומר אחר שהם חיוניים לכושר נסיעתו אף אם אירעו על ידי גורם שמחוץ לרכב"
  2. "מאורע שנגרם עקב פגיעה ברכב שחנה במקום שאסור לחנות בו"
  3. "מאורע שנגרם עקב ניצול הכוח המכני של הרכב ובלבד שבעת השימוש כאמור, לא שינה הרכב את ייעודו המקורי" 

להשיג מקסימום פיצויים עם עורך דין תאונות דרכים

תאונת דרכים היא מאורע מטלטל הגורם לפגיעות גוף בדרגות שונות ולעיתים אף גורם לטראומה נפשית. פגיעה בתאונת דרכים, עלולה להביא לאבדן כושר עבודה הדורש זמן החלמה, עובדה המביאה להוצאות כלכליות גבוהות בשל חוסר יכולת של הנפגע להתפרנס בזמן זה. לכן, על אנשים אשר עברו תאונות דרכים, לפנות מידית למשרד עורכי דין המתמחה בתאונות דרכים וזאת, על מנת לאפשר לעורך הדין לקבל תמונה ברורה אודות נסיבות התאונה וההשלכות העתידיות של בניית תיק התביעה. 

ייצוג מנצח עם עורך דין יגאל וידאל

משרד עורכי דין יגאל וידאל, מתמחה בתאונות דרכים ותביעות נזיקין. במהלך 17 השנים האחרונות, ייצג המשרד בהצלחה מאות נפגעי תאונות דרכים אשר זכו בסכום הפיצויים המקסימלי בתביעה אשר הוגשה כנגד חברת הביטוח שלהם. הניסיון הרב והמוניטין שצבר המשרד במהלך השנים, הופכים אותו לאחד מהמשרדים המובילים בארץ בתחום תאונות דרכים ותביעות נזיקין. המשרד עוסק רבות בתביעות תאונות דרכים ביניהן תאונות דרכים קשות ועריכת תחשיבי נזיקין במקרי פציעות חמורות או מוות. הידע והניסיון של עורכי הדין במשרד, הופכים אותם למומחים בניהול משא ומתן מול חברות הביטוח ומאפשרים להם להשיג סכומי פיצויים גבוהים במיוחד עבור כל לקוח ולקוח. נפגעתם בתאונת דרכים? רק עם משרד עורכי דין יגאל וידאל, תוכלו להשיג את הפיצוי המקסימלי לו אתם זכאים. במשרד עורכי דין יגאל וידאל, התשלום על בסיס הצלחה בלבד.  

Exit mobile version