Site icon מקומון רמת גן

עורך דין פשיטת רגל באשדוד – לסיוע במשבר הקורונה עו"ד יגאל וידאל

משבר הקורונה פגע בך כלכלית? פיטרו אותך מהעבודה? איבדת לקוחות בעקבות המשבר? הפכת מוגבל בבנק?

לצד המשבר הבריאותי, מביא עמו משבר הקורונה גם משבר כלכלי חמור ובעקבותיו מאבדים שכירים  רבים את מקום עבודתם ועשרות אלפי עצמאיים, נאלצים לסגור את עסקיהם ולאבד את מקור פרנסתם. מצב זה מביא עמו חובות רבים, עיקולים והגבלות בבנקים וכן הליכי הוצאה לפועל. כתוצאה מכך, פונים יותר ויותר אנשים אל הליך פשיטת רגל("חדלות פירעון"). הליך זה מאפשר להם לקבל הפטר מכל חובות העבר ולהגיע להסדר המאפשר להם גם לשלם את החובות וגם לחזור לשגרת חיים "נורמלית" עם שקט נפשי ולהתקיים בכבוד. עו"ד יגאל וידאל הוא עורך דין פשיטת רגל באשדוד מקצועי ומנוסה אשר מאחוריו הצלחות רבות בליווי אנשים בהליך פשיטת רגל ("חדלות פירעון"). עכשיו, יותר מתמיד, מומלץ לפנות אל עו"ד פשיטת רגל באשדוד לקבלת סיוע במשבר הקורונה.

חוק חדלות פירעון החדש

חוק חדלות פירעון החדש, נכנס לתוקפו בתאריך 15/9/2019. החוק החדש מכונה "חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי" ולא בכדי, כיוון שהוא מביא עמו שינוי משמעותי מהחוק הקודם אשר מטרתו הבלעדית הייתה לקיחת כספו ורכושו של אדם הנמצא בהליך פשיטת רגל לטובת הנושים. מטרתו של החוק החדש הוא שיקום כלכלי של האדם וזאת על מנת למנוע ממנו להיקלע לחובות נוספים במסגרת הליך פשיטת הרגל. החוק החדש מאפשר לבעל החוב להציע סכום אשר ביכולתו לעמוד בו וכנגדו ימחקו חובותיו, כשהתשלום המוצע נמוך מכל אותם תשלומים אותם שילם החייב לנושים בטרם יציאתו להליך פשיטת הרגל. בדרך זו, נותר בידי החייב סכום כסף בכל חודש המאפשר לו להתקיים בכבוד. כך למעשה, מתחשב המחוקק בהוצאותיהם השוטפות של העוברים הליך פשיטת רגל ומאפשר להם לחיות בכבוד לצד הפרשת סכום הכסף הנדרש לקופת הכינוס.

"חדלות פירעון" – להתחיל מחדש אחרי משבר כלכלי

משבר הקורונה הביא אנשים רבים לחובות כבדים, הגבלות בחשבון הבנק ועיקולים. מאות אלפי אנשים מצטרפים מידי יום למציאות בה הם "טובעים" בחובות. הליך פשיטת רגל ( "חדלות פירעון") הנו הפתרון היעיל והנכון ביותר עבורם לצורך מחיקת חובות ויציאה לדרך חדשה. ההליכים לצורך קבלת "צו כינוס" כוללים:

עו"ד פשיטת רגל באשדוד – הניסיון עושה את ההצלחה

למשרד עורך דין יגאל וידאל באשדוד, ניסיון של יותר מ-17 שנים בייצוג חייבים בהליכי פשיטת רגל והוצאה לפועל. במהלך שנות פעילותו הרבות, צבר המשרד מוניטין והצלחות רבות במסגרת ייצוגם של מאות לקוחות מהמגזר הפרטי והעסקי אשר הצליחו לצאת מהחובות אל חיים חדשים ולהשתקם כלכלית ואישית וזאת הודות לליווי המסור, המקצועי והאישי של מומחי המשרד. אם גם אתם נקלעתם לחובות בעקבות משבר הקורונה, אל תישארו לבד. קבעו פגישה עם המומחים של משרד עו"ד יגאל וידאל ועשו צעד ראשון להבראה כלכלית.

Exit mobile version