Site icon מקומון רמת גן

עורך דין פלילי – כדי לשמור על השם הטוב שלכם

גם האדם הכי ישר עלול למעוד ואם לא היה לו מזל, הוא גם עלול להיתפס במעשה. הרישום הפלילי לא אמור להסב לו הרבה נחת בהמשך החיים… אז מה עושים?

נעזרים בעורך דין פלילי. יש סיכוי שהוא יצליח למחוק את כתב האישום או לפחות את הרישום הפלילי.

גם אדם הכי נורמטיבי והכי ישר עשוי למצוא את עצמו מועד באופן חד פעמי. גם אם עברו נקי וצח כשלג, הרישום הפלילי של המעשה האומלל עשוי להטיל כתם בלתי נמחה על עתידו הכלכלי והמקצועי. אדם שיש עליו רישום פלילי לא יוכל לעולם לקבל תעודת יושר. עובדה אשר עשויה לפגוע בעתידו מכמה וכמה בחינות. בין אם מדובר בתחום התעסוקתי אשר ישנן משרות אשר בהן חובה להציג תעודת יושר ובין אם מדובר במקרה אשר בו הוא רוצה לקבל ויזה כדי לעבור לחוץ לארץ, לצורך לימודים, מגורים וכדומה.

איך אפשר למחוק רישום פלילי?

צילום: Pixabay

למעשה לאחר תקופה של 17 שנה ניתן למחוק את העבר הפלילי מכוח הזמן. אפשרות נוספת היא מכוח חנינה על ידי נשיא המדינה. אך האם תמיד יש לנו את הזמן ואת הסבלנות לחכות 17 שנה? שנים יקרות ומשמעותיות מכל הבחינות עלולות להתפספס. על כן, חשוב לדעת כי בהחלט לא חובה להמתין את כל אותם השנים על מנת שניתן יהיה להתפטר מאותה קופה של שרצים. לו רק נפנה אל עורך דין פלילי בכדי שהוא זה שיגיש את הבקשה לחנינה בפני נשיא המדינה הרי שישנה סבירות גבוהה כי התהליך יואץ במידה משמעותית.

אפשר למחוק כתב אישום פלילי?

ישנם מקרים אשר בהם כתב האישום עשוי להסתיים בביטול כתב האישום. נכון שזהו חלום שלא מתגשם בכל יום ולא אצל כל אחד, אך כאשר הליווי המשפטי נעשה על ידי עורך דין מהתחום הפלילי, עורך דין שמתמחה ומכיר היטב את התחום של מחיקת תיק פלילי הרי שישנו יותר מסיכוי למחיקת כתב האישום.

עורך דין פלילי לוליק אסל – הכתובת שלכם בכל מקרה בו מצאתם את עצמכם מסובכים בפלילים.

Exit mobile version