Site icon מקומון רמת גן

עורך דין גירושין

גירושין אינם תקופה קלה. אם עד עכשיו עשיתם את הכול ביחד, הרי שכעת אתם נמצאים ברשות עצמכם וצריכים להחליט בעניינים שונים כמו משמורת על הילדים, חלוקת הרכוש הפרטי ועוד. בתקופה זו חשוב שיהיה לצדכם עורך דין מנוסה ומקצועי אשר יוכל לנווט את העניינים כראוי. אבל לפני הכול, יש צורך לבחור עורך דין גירושין טוב שיודע מה הוא עושה.

מדוע חשוב לבחור עורך דין מקצועי?

כאשר אתם מעוניינים לבחור עורך דין גירושין, אתם רוצים לקבל את עורך הדין הטוב ביותר אשר יוציא אתכם במהרה מהתסבוכת אשר נקלעתם אליה. עורך דין מנוסה ומקצועי ידע להוציא אתכם מכל מצב, גם אם הצד השני מיהר להגיש נגדכם תביעת גירושין. עורך דין שיש לו הסמכה בתחום מכיר כל סעיף בתחום המשפטי, והוא יוכל לעזור לכם לעמוד על הזכויות המלאות שלכם. נוסף על כך, כדאי לאסוף המלצות על עורך הדין, על מנת שתוכלו לקבל תמונה ברורה יותר על האדם שעומד ללוות אתכם בתהליך המורכב.

קובעים את מזונות הילדים

אחד הנושאים החשובים ביותר הנקבעים בבית המשפט הוא מזונות ילדים. במקרה שאין הסכמה למזונות הילדים בין בני הזוג, ניתן להגיש בקשה לבית המשפט, והוא יקבע את גובה המזונות בהתאם למצבו הכלכלי של בן הזוג. בית המשפט קובע בסופו של דבר לטובתו של הילד ובצרכיו. לפיכך, בעת קביעת המזונות חשוב שיהיה לצדכם עורך דין שישכנע את השופטים מדוע צריך לקבוע מזונות כך ולא אחרת.

צילום: Freepik

באופן כללי, אלה כמה דברים שכדאי לדעת על מזונות ילדים:

ידע הוא כוח: כך תעזרו לעורך הדין שלכם לנסח את הכתב

כאמור, בחירת עורך דין גירושין חיונית לניהול תקין של תיק הגירושין. אך אם אתם מעוניינים למקסם את ההצלחה שלו, כדאי כבר עכשיו לאסוף את כל הנתונים שיש ברשותכם. יש לכם נכסים? האם הם רשומים על שמכם? מצאו את כל התעודות והמסמכים המוכיחים זאת. מנהלים חשבון בנק בנפרד? אל תשכחו להביא אישור לניהול חשבון בנק. כמו כן, אם תיעדתם התנהגות בלתי ראויה של הצד השני, חשוב שעורך הדין שלכם ידע על כך. בדרך זו, ניתן יהיה להוכיח אשמה ולהרוויח יותר מכל התהליך.

מחפשים משרד עורכי דין מצליח? הכירו את המשרד של עו"ד אסתר שלום – משרד בוטיק משפחתי שבו יעשו אנשי המקצוע כל שביכולתם כדי לסיים את תהליך הגירושין בשלום. במשרד תקבלו מידע על עניינים שונים הנוגעים לתחום הגירושין כמו גישור גירושין, מזונות הילדים, דיני משפחה, משמורת משותפת וכדומה.

עו״ד אסתר שלום

כתובת: דרך אבא הלל 7, רמת גן, 5252204

טלפון: 052-970-6731

ester-law.co.il

Exit mobile version