Site icon מקומון רמת גן

עורך דין גבייה – איך תבחרו עורך דין מקצועי?

אם אתם עובדים בתחום שבו התשלומים לא תמיד מתקבלים במלואם עבור השירותים שאתם נותנים, סביר להניח שכבר נאלצתם להתמודד עם לקוחות שלא משלימים את החשבונות שלהם. אבל ההכנסה שלכם היא קריטית להצלחת העסק שלכם ומציאת דרך לגרום ללקוחות שלכם לשלם היא הכרחית. אתם יכולים לנסות לשלוח מכתב ללקוח בעצמכם בבקשה לתשלום, או שאתם יכולים לשכור עורך דין גבייה כדי להבטיח את התשלומים שלכם. שימוש בשירותיו של עורך דין גבייה הוא לא רק תהליך פשוט יותר, אלא מתן למומחה לגבות את החובות שלכם יכול למעשה להביא לכם את כספכם מהר יותר.

קרדיט Freepik.com

קבלו את הכסף שלכם מהר יותר

כאשר אתם מנסים לגבות חוב, אתם כנראה רוצים את הכסף שלכם בהקדם האפשרי. עורך דין גבייה יכול לגרום לחייבים שלכם לשלם מהר יותר מכיוון שהוא יכול לנקוט נגדם בצעדים משפטיים. אנשים שחייבים סכומי כסף משמעותיים מודעים לרוב לעובדה שעורך דין לגבייה יכול לנקוט בצעדים משפטיים אם החייב ממשיך לא לשלם – כדי להבטיח שתקבלו את כספכם במהירות האפשרית. אם יש לך חייבים שמסרבים לשלם את החשבונות שלהם, עורך דין לגביית חובות יכול לבנות עבורכם תיק ולייצג אותכם בבית משפט.

מה כדאי לקחת בחשבון בעת ​​שכירת עורך דין גבייה?

כאשר אתם מחפשים את עורך הדין המתאים לגביית חובות, כדאי ללמוד ולשקול את הדברים הבאים לגבי כל עורך דין גבייה העומד על הפרק:

כמה גובה עורך הדין לגביית חובות? העלות של הגשת תביעה לבית משפט כדי לגבות את החובות שלכם מגיעה לרוב למאות, אם לא אלפי שקלים. אם תזכו בתביעה, סביר להניח שתצטרכו לשלם שליש מהחוב שהושב ואולי שכר טרחה נוסף לעורך הדין לגביית החובות שלכם. בזמן שאתם מחפשים עורכי דין, שאלו כל מועמד לגבי שכר הטרחה שלו, ושאלו את עצמכם האם אתם יכולים לעמוד בעלויות של פנייה לבית המשפט.

האם כישורי עורך הדין מתאימים לתיק שלך? כמה עורכי דין לגביית חובות מיומנים לזכות בתיקים נגד חברות גדולות, אך אין להם מושג כיצד לטפל בחובות המתגלים בעת מכירת דירה. בקשו מכל מועמד לשתף על הניסיון שלהם כדי שתוכלו לראות היכן הם מצטיינים ואיפה חסר להם ניסיון.

האם הם עובדים באופן עצמאי או בתוך חברה? עורך דין עצמאי עשוי לעבוד מחוץ למשרד מכיוון שהאסטרטגיות שלו עובדות בצורה הטובה ביותר כאשר הם יכולים לנהל את התוכנית. עם זאת, לעורכי דין עצמאיים עשויים להיעדר משאבים – כולל זמן – שחברות יכולות לגשת אליהם ביתר קלות.

האם הם באמת ייצגו אותכם בבית המשפט? עורך דין גבייה יכול לייצג אותכם בבית המשפט, אך לא כל עורך דין גבייה יעשה זאת בפועל. כמה עורכי דין מעדיפים לעבוד כיועצים שמעולם לא דרכו בבתי משפט. אם אתם צריכים עורך דין גבייה שיכול לפנות לבית המשפט, וודאו שזה מה שאתם מקבלים בפועל.

לאחר שעברתם על כל הקריטריונים שצריכים להיות לעורך דין מקצועי ומצויין בתחום הגבייה, אתם ללא חשש יכולים לפנות ללשכת עורכי דין 'אחיה' אשר יספקו לכם את השירות המקצועי, מהיר והטוב ביותר בתחום גביית חובות. 'אחיה' עומדים לשירותכם בכל בעיה, שאלה ובקשה ואתם תמיד יכולים לקבל ייעוץ מקצועי ללא עלות נוספת.

Exit mobile version