Site icon מקומון רמת גן

עומדים לקנות דירה חדשה ברמת גן? הנה 5 כללי מפתח שכדאי ליישם

רמת גן נחשבת לאחת מהערים המבוקשות ביותר בקרב מחפשי דירות חדשות למגורים או להשקעה באזור המרכז. אם גם אתם משתייכים לאותה קבוצה ונמצאים בעיצומו של הליך למציאת דירה בעיר, רצוי שתבינו מה חשוב לבדוק לפני שקונים דירה מקבלן ברמת גן || להלן 5 כללי מפתח שיעזרו לכם בכך >>

אל תחתמו לפני שתבררו על זהות הקבלן

אחת הנפילות הכואבות של רוכשי דירות חדשות, קשורה לקבלן איתו ביצעו את ההתקשרות. על מנת להימנע מכך, רצוי להתקשר עם עורך דין כבר בתחילת הדרך. באמצעות כמה פעולות פשוטות יוכל עורך הדין לברר מידע רב על כל קבלן שפועל בארץ – האם רישיונו בתוקף, האם ישנן תביעות משפטיות כנגדו, האם הוא בחובות והאם ישנם שעבודים ועיקולים כלשהם הקשורים לפרויקט שהוא מציע לכם.

מידע זה יכול לזהות האם ישנו סיכוי לעיכוב במסירת הדירה או אפילו, חלילה, פשיטת רגל תוך כדי עבודה. ברמת גן ניתן למצוא פרויקטים חדשים של מיטב הקבלנים והיזמים בישראל כמעט בכל רגע נתון, פרויקטים מבטיחים כמו אאורה ברמת חן, פסגת דן, מעלה הבנים ונוספים, כך שביצוע בדיקה מעמיקה מראש והתקשרות אך ורק עם קבלנים איכותיים שכאלה, תבטיח את חציית קו הגמר בהצלחה, עם דירה חדשה למגורים או להשקעה.

התאימו את מיקום הנכס לצרכים שלכם

פרויקטים חדשים למגורים ברמת גן יש לא מעט, אבל איך תדעו מהו המיקום האידיאלי עבורכם? מיקום נכון הוא דבר שתלוי באופן מוחלט באורח החיים שלכם והצרכים שלכם מהדירה החדשה.

במידה ומדובר בדירה שמיועדת עבורכם ואתם משפחה עם ילדים, הרי שיש לוודא את קרבתו של הנכס לבתי ספר, גני משחקים, קופות חולים והמתנ"ס השכונתי. רצוי לבדוק מראש גם לגבי צירי התנועה המרכזיים ודרכי הגישה אל מחוץ לעיר. במידה מדובר על דירה להשקעה שבכוונתכם להשכיר, דווקא קירבה למרכזי תעשייה ומסחר, מוסדות אקדמאיים בעיר ומקומות בילוי הם דבר שכדאי לתת עליו את הדגש.

דירות להשקעה ברמת גן בשכונות אטרקטיביות עם צפי לתשואה גבוהה הן מדמי השכירות והן מעלייה עתידית בערך הנכס, הן למשל כאלה שנמצאות במרכז העיר או בשכונות שמסביב כגון רמת חן ושכונת הבילויים. דירות אלו מיועדות למשפחות צעירות, קרובות 15 דקות למרכז תל אביב ואף לתוואי הרכבת הקלה. באתר נדלן מאסטר אפשר לקבל פרטים נוספים על פרויקטים ברמת גן.

הריסת מתחם התחדשות עירונית של אאורה ברמת גן. צילום: גיא יחיאלי
השיגו כמה שיותר מבחינת המפרט

בין אם מדובר על דירה להשקעה ובין אם למגורים, עליכם לנסות להשיג כמה שיותר עבור הכסף הרב שתשקיעו. כל הדירות בפרוייקט מסויים בנויות בסטנדרט די דומה, אך בהחלט ניתן להתמקח עם הקבלן על תוספות מיוחדות אשר יהיו כלולות במחיר. למשל, שדרוג של דלתות הפנים, ארונות המטבח, גודל האסלות והכיורים, סוג האריחים ואפילו התקנה של חימום תת ריצפתי או השגה של עוד מחסן וחנייה מעבר לאחד/ת שמקבלים. גם תוספות של נקודות חשמל ונקודות מים וגז במרפסת הם דבר שנהוג לבקש.

הקפידו על תהליך העברת הכספים

תהליך העברת הכספת הוא נושא מאוד רגיש בעת רכישה של דירה חדשה. בהתאם לזאת יש לבצע זאת בצורה קפדנית ולהקפיד על אחד או יותר מהדברים הבאים:

התקשרו עם מתווך דירות מקצועי

את הכלל הזה לא כולם מיישמים וחבל – הוא יכול להקל עליכם את התהליך בכל מובן. מתווך מקצועי יוכל לגרום לכך שלא תבזבזו את הזמן שלכם על פרויקטים שאינם תואמים את הצרכים והתקציב שלכם. מה גם שקשריו הענפים ימנעו מכם להתקשר עם קבלן מפוקפק והוא אף יוכל לעזור לכם רבות במשא ומתן, הן מבחינת המחיר והן מבחינת המפרט שייכלל בו. זה אומנם יצריך מכם תשלום עמלה, אבל שווה מכל בחינה.

Exit mobile version