Site icon מקומון רמת גן

עו"ד שלומי הראל יתמודד למועצת העיר רמת גן: "אהיה חבר משמעותי בכל קואליציה"

עו"ד שלומי הראל יתמודד לחברות במועצת העיר רמת גן בבחירות המוניציפליות הקרובות ביחד עם סיעתו "עידן חדש". הבחירות המוניציפליות הן ב-2 פתקים נפרדים: פתק צהוב לראשות העיר והפתק הלבן למועצת העיר. על פי הודעת מטה הבחירות של הראל, שלומי הראל לא יתמוך בשום מועמד לראשות העיר ויעבוד עם כל ראש עיר שייבחר.

לאחר הכרזתו, מסר הראל למקומונט רמת גן: "כיליד העיר רמת גן ותושב העיר הפעילות הציבורית היא שליחות אמיתית לתקן עוולות ולכן אני מתחייב לא לקבל שכר. העיר היא של התושבים והם בעלי המניות והדירקטוריון וחברי המועצה צריכים להשמיע את קול התושבים במגוון הנושאים"

עו"ד שלומי הראל. צילום: דוברות

עו"ד שלומי הראל, 50, נשוי לעדית ואב ל-4, עומד בראש משרד עוה"ד בבאי הראל ושות', העוסק בהיבטים שונים של תחום הנדל"ן ונחשב למוביל בתחום ההתחדשות העירונית. בעבר שימש כחבר ועדת ערר לענייני ארנונה של עיריית ר"ג. בטרם פנה ללימודי משפטים שימש כחוקר וכפעיל חברתי מוכר הממשיך את דרכו של אביו בעל עיטור המופת של משטרת ישראל.

בנוסף עו"ד הראל מלווה תיקים של חייבים ללא שכר. משפחות שנקלעות לקשיים, מסייע רבות בקהילה ופעיל ציבור במגוון נושאים.

בשבוע הבא יתקיים כנס השקת הקמפיין של הראל בהשתתפות פעילים רבים מכל העיר ומכל המגזרים. בהשקת הקמפיין יחשוף הראל את הנקודות העיקריות של תוכנית הפעילות שלו שגובשה ביחד עם התושבים מהשטח.

אגב, הפתעה ראשונה בקמפיין מגיעה דווקא מכיוון מי שינהל אותו. למקומונט ר"ג נודע שמי שתעמוד בראש קמפיין הבחירות של שלומי הראל היא ליבנת נזרי, מי שהיתה בעבר יד ימינו של ראש העיר כרמל שאמה ודוברת העירייה במשך 4 שנים, עד שיחסיהם המקצועיים עלו על שרטון. מאז שעזבה ניזרי את העירייה היא חזרה לעסוק בתחום התקשורת באופן פרטי ופתחה משרד לאסטרטגיה ותקשורת ומתמחה בזירה המוניציפלית.

עו"ד שלומי הראל: "אני לא מגבש מצע ותוכנית פעילות עם אנשי אקדמיה שיושבים במגדל השן אלא עם התושבים. אני מבוקר עד ערב שומע את הקולות מכל שכונות העיר ומתייעץ אך ורק עם התושבים. העקרון שלי הוא לקדם את הנושאים היומיומיים של התושבים, לצמצם עבורם בירוקרטיה ולהיות זמין ויעיל.  אני יתמקד במעשים ולא במילים והצהרות בחירות לכן אני ישתף פעולה עם כל קואליציה שתקום. לא מעניין אותי תפקיד בשכר בעירייה אלא התושבים, ביחד עם הנציגים מכל השכונות נהיה העידן החדש במועצת העיר".

Exit mobile version