Site icon מקומון רמת גן

עוברים דירה? כל הדרכים להשיג קרטונים למעבר דירה ברמת גן

עוברים דירה ומחפשים קרטונים וחומרי אריזה? הגעתם למקום הנכון. במאמר הבא נסביר איך תוכלו להשיג קרטונים למעבר דירה ברמת גן, לארוז את הדירה בנוחות מקסימלית ולעבור דירה בהצלחה יתירה.

צריכים קרטונים וחומרי אריזה? יש כמה דרכים להשיג קרטונים וארגזים, חלקם בתשלום וחלקם בחינם לגמרי, אך לפני שמתחילים כדאי להבין שבעוד רוב השיטות החינמיות מומלצות לאריזת דירות קטנות ומעט פריטים, כדי לארוז דירה של יותר משני חדרים, כדאי כבר להשקיע מעט כסף מפני שזה יכול לחסוך לכם הרבה זמן ולסייע ולקצר את משך הזמן שדרוש לאריזה שגם ככה היא ארוכה למדי.

רכשו קרטונים למעבר דירה אונליין

אפשר להזמין קרטונים למעבר דירה וחומרי אריזה חיוניים באתרים שונים כשאחד המובילים בתחום הוא ׳הכל למוביל׳ שמתחייב לזמן אספקה של ימים בודדים. מדובר בחברה ותיקה ומנוסה בתחום שמספקת חומרי אריזה וקרטונים למעבר דירה אפילו לחברות הובלה רבות כך כשאתם רוכשים את החומרים הללו ממנה אתם יכולים להיות יותר מרגועים בעניין. תוכלו להזמין ב׳הכל למוביל׳ קרטונים וחומרי אריזה ולבחור במשלוח עם שליח או איסוף עצמי. מדובר בחברה שמציעה קרטונים ממוחזרים, כך שאתם גם לוקחים חלק בשמירה על הסביבה וגם חוסכים כסף. מ׳הכל למוביל׳ תוכלו לקבל גם ייעוץ מקצועי בחינם ולבצע רכישה מאובטחת במידה ואתם חוששים מאפשרות התשלום המקוונת.

דרך חברת ההובלה

אולי אתם לא יודעים, אבל חברות ההובלה נוהגות לספק ללקוחות שלהן כמות בסיסית של קרטונים, תלוי כמובן בסוג ההובלה שבגודל שלה. ברוב המקרים מדובר בכמות של עד 20 קרטונים ויש חברות שנותנות אפילו יתר. בכל אופן, סביר להניח שהכמות הבסיסית הזו לא תספיק לכם ותצטרכו יותר קרטונים. את הקרטונים הללו תוכלו לרכוש גם כן מהמוביל שמבצע לכם את ההובלה, בדרך כלל זה ישתלם לכם יותר כי הוא יתמחר לכם אותם כחלק מההובלה כולה. אגב, בהחלט יש מובילים שלא יתחשבנו אתכם על עוד 10 קרטונים ופשוט יספקו לכם אותם על הדרך בחינם כחלק מעלות ההובלה.

תמונה 123rf

בקרטוניה של הסופר הקרוב

אם כבר עברתם פעם דירה, אנחנו מניחים שיצא לכם לצאת ולחפש קרטונים ברחוב. גם היום תוכלו לעשות את זה, ההמלצה שלנו עבורכם היא לגשת לקרטוניה של הסופר הקרוב ולברור ממנה את הקרטונים שנמצאים במצב טוב. חשוב לציין, אל תיקחו קרטונים שלא במצב טוב, הם פשוט לא יחזיקו מעמד ואתם עלולים לגרום נזק לתכולה שלכם.

לפני שאתם מכניסים את הקרטונים הללו הביתה, נערו אותם היטב. למה? מכיוון שהקרטונים האלה עשויים להכניס אליכם הביתה גם מזיקים שונים שמצאו בהם מקום לנוח. ברוב המקרים על הקרטונים הללו יש ג'וקים קטנים מאד שמחפשים מזון ומוצאים אותו בשאריות הקרטונים שבקרטוניה. מדובר במזיק עיקש מאד ואם הוא יחדור אליכם הביתה תצטרכו להזמין מדביר מקצועי.

דרך חברים או מכרים בשכונה

אם אתם רוצים לקבל קרטונים במצב טוב, תוכלו לשלוח הודעה בקבוצת בוואטסאפ של הבניין או השכונה. סביר מאד שתצליחו למצוא משפחה שזה עתה עברה לשכונה ונשארו לה קרטונים במצב טוב. שוב, קחו רק את הקרטונים שנמצאים במצב טוב, אל תיקחו קרטונים קרועים. סביר להניח שתמצאו בחבילת הקרטונים כאלה שהדבק קרע את השכבה העליונה שלהם, אל תשתמשו בהם כי הם לא יחזיקו מעמד. בדומה לקרטונים שאתם לוקחים מהקרטוניה, גם במקרה הנוכחי אנחנו ממליצים לנער את הקרטונים טוב לפני שאתם מכניסים אותם הביתה. ולבדוק אותם וויזואלית

התחילו לארוז בזמן

אז אם השגתם כבר קרטונים וחומרי אריזה טובים, אנחנו ממליצים לכם להתחיל לארוז את הבית בזמן על מנת שלא תיכנסו ללחץ בדקה התשעים. התחילו לארוז לפחות שבועיים לפני ההובלה עם הדברים שאתם לא צריכים גישה מידית אליהם. לאחר מכן עברו לפריטים השבירים מפני שנדרש זמן לארוז אותם כמו שצריך.

בכל אופן, אל תשאירו תכולה לא ארוזה ליום המעבר, אין דבר שמובילים שונאים יותר מאשר דירה לא מוכנה להובלה. במידה וזה יקרה, סביר להניח שאתם תצטרכו לשלם יותר כסף על ההובלה כי לסבלים פשוט ייקח יותר זמן להעביר אותה.

Exit mobile version