Site icon מקומון רמת גן

עד עצם היום הזה: 4 סודות מופלאים לזוגיות מאושרת

משפט ידוע אומר: "האתגר באהבה, וההנאה הגדולה ביותר, הוא למצוא דרכים להפוך כל יום להרפתקה חדשה עם בן זוגך". אין ספק שזוגיות היא אחד הדברים המרכזיים שעלינו לטפח מדי יום כדי שתישמר פורחת, משגשגת ומספקת. ההבדל בין זוגיות מכורח ההרגל ובין זוגיות אוהבת, מהנה ומאושרת טמון ביכולת וברצון של כל אחד מבני הזוג להשקיע בה. רבים תוהים אם יש נוסחה מנצחת לזוגיות מאושרת. תהִיָיה זו היא נכונה וחשובה, שכן היא עצמה חלק מרכזי בנוסחה. הרצון לכונן זוגיות מאושרת הוא אבן הבניין היסודית שלה.

אז איך נגיע מאושרים לעצם היום הזה? הינה ארבעה סודות חשובים ומופלאים לבניית זוגיות מאושרת.

1. שותפות ולא תלות

בני זוג הם שותפים. זאת אינה סיסמה קלישאית, וגם בה טמונה אי־הבנה. שותפות בזוגיות היא היכולת של בני הזוג להיות שותפים האחד בהצלחותיו של האחר, לתמוך האחד בדרכו של האחר ולסייע האחד לשגשוגו של האחר. אין הכוונה בהכרח לשותפות בניהול משק בית וחשבון בנק, גם אם זה מה שקורה בפועל. זוגיות מאושרת היא זוגיות שלא רואה בניהול המשותף והשגרתי של חיי היום־יום בסיס למערכת היחסים, אלא פועל יוצא שלה. בני זוג מאושרים הם כאלה הממנפים האחד את השני קדימה אל עבר צמיחה, הגשמה עצמית והצלחה ואינם תלויים האחד בשני לצורך ההתפתחות האישית שלהם.

2. שמחות קטנות

היכולת לשמח האחד את השני בדברים קטנים יותר מאשר בדברים גדולים היא אחד הסודות לזוגיות מאושרת. מתנות קטנות, יום־יומיות ופשוטות הן הדרך הטובה ביותר להראות לבני הזוג עד כמה הם מוערכים, יקרים, חשובים ואהובים, ועד כמה אנחנו מכירים להם תודה. מתנה פשוטה יכולה להיות מילה אוהבת בבוקר לפני שיוצאים מהבית, מסרון קצר שיעלה חיוך על הפנים במהלך יום העבודה, השלמת מטלת משק בית בהפתעה, פתק מפתיע ומשמח בכיס המעיל או ליטוף נעים של תשומת לב תוך ביצוע המטלות והטיפול בילדים. מתנות קטנות ומשמחות בתוך השגרה השוחקת הן אומנם פשוטות אך השפעתן מחוללת קסמים. הן חלק מהותי ובלתי נפרד מהנוסחה לזוגיות מאושרת.

(pexels)
3. הכרת תודה

מתי לאחרונה אמרתְ תודה לבן הזוג? מתי זכרתָ להודות לבת הזוג? הכרת תודה היא לא רק חלק בלתי נפרד מהנוסחה לזוגיות מאושרת, היא החלק הקסום שבה. פעמים רבות אנחנו שוכחים לומר תודה לבני הזוג – פשוט על היותם. לא צריך יותר מהכרת תודה פשוטה אך מלאה בכוונות טובות כדי לרומם את הנפש ולחולל שינוי בחייו של כל אדם, קל וחומר בחייהם של בני הזוג.

4. זמן פרטי

בני זוג צריכים לבלות זמן פרטי – ביחד. הרחק מהמטלות, מהמשימות, מהילדים, מהמשפחה ומהעבודה. בני זוג שזוכרים להקצות זמן פרטי לטובת הזוגיות שלהם מאפשרים לה מרחב בטוח, אוהב ומטפח, מרחב שיש בו רוגע ושלווה, מרחב שיש בו זמן להנאה ולאהבה, מרחב המקדש את הקשר המיני ביניהם ומאפשר להם לחזק אותו ולחקור אותו עם אביזרי מין כגון ויברטור ומרחב השומר על בני הזוג קרובים ואוהבים תמיד.

כשהזוגיות מאושרת העולם מחייך

זוגיות מאושרת היא איננה מובנת מאליה. יש להשקיע בה, לטפח אותה ולשמור עליה מדי יום ביומו. בכל יום אפשר לבנות את הזוגיות מחדש וכל יום מאפשר לבני הזוג לשמור עליה טובה ומספקת. זוגיות מאושרת היא הבסיס לחיים שמחים, והיא המנוע הטוב ביותר לצמיחה אישית והדדית של בני הזוג האוהבים.

Exit mobile version