Site icon מקומון רמת גן

עבודות ריתוך אלומיניום לסגירת חורף בבית או בעסק

סגירות חורף נהוג לבצע בעבודות ריתוך, לרוב משתמשים באלומיניום בגלל עמידותו הגבוהה של חומר הגלם, נוחות העבודה, המראה המבריק והמרשים והמחיר. עבודות ריתוך אלומיניום לסגירות חורף מחייבות ניסיון מקצועי, ידע רב וציוד מתקדם. באמצעות פרופילי אלומיניום ניתן לבנות קירות חזקים עם מפתחי זכוכית אך ניתן לחפות את הבסיס מאלומיניום גם באמצעות יריעות PVC וחומרי גלם נוספים.

אלומיניום נחשב לחומר הגלם הטוב ביותר לסגירות חורף, והוא יעיל במיוחד לסגירת מרפסות בבתים פרטיים ובדירות, לקירוי מרפסות ופרגולות מאלומיניום בבתי עסק, ולסגירות חורף בבתי קפה, ברים, מסעדות וכיוצא בזה. באמצעות חיפוי קירות של מרפסת או פרגולה ניתן להגן מפני מזג האוויר החורפי, האלומיניום נחשב לחומר מבודד באיכות גבוהה, וקל ליצור ממנו מסגרות, קונסטרוקציות ושלד לקירות זכוכית עמידים ומבודדים. כך ניתן לנצל את המרפסת או הפרגולה הצמודה למבנה כדי ליהנות מחורף נעים וחמים ואפשר להשקיף על הנוף מבעד לחלונות הזכוכית.

צילום עמיעד טאוב

שלל עיצובים ופתרונות בהתאמה אישית לצרכי הלקוח

בית מלאכה המתמחה בעבודות ריתוך אלומיניום יכול להציע ללקוח הזקוק לפתרונות סגירת חורף, שלל עיצובים מרהיבים ופתרונות ייחודיים בהתאמה אישית מלאה. כך לדוגמה ניתן ליצור גג משופע, בצורת קשת או גג ישר, עם או ללא אפשרות לפתיחת הגג. כמו כן, ניתן להציע ללקוח סגירת חורף קבועה או פתרון מקורי המאפשר לפרק בקלות את הקירות ובסיס האלומיניום ולאחסן את סגירת החורף במחסן עד לחורף הבא.

בנוסף, ניתן בסגירת חורף להוסיף נקודות חשמל, תאורה חסכונית, מאווררי תקרה, גופי חימום דקורטיביים ועוד. הלקוח יכול לבחור בגוון המתאים לו ביותר מאחר וקל לצבוע בתנור את פרופיל האלומיניום, ניתן לצבוע את האלומיניום גם בגוון של עץ טבעי כדי ליצור אווירה חמה וליהנות מעיצוב בסגנון כפרי הנחשב לאהוב ולפופולרי.

יש מגוון פתרונות חדשניים ואיכותיים לסגירות חורף לבתי עסק וללקוחות פרטיים. לכן מומלץ לקבל ייעוץ מקצועי ובהתאם למגבלות הרישוי, מאפייני המבנה, מזג האוויר ומגבלות התקציב, ניתן לבחור בפתרון המתאים והנכון ביותר. סגירת חורף מאפשרת לנצל את שטח המרפסת או הפרגולה כדי ליהנות מחורף נעים וחם, וזאת בעלות יחסית נמוכה ושווה לכל כיס.

עם זאת, חשוב לבצע את העבודה על ידי בעלי מקצוע מנוסים המתמחים בעבודות ריתוך וסגירות חורף מאחר ויש לתת דגש על נושאי בטיחות, עמידות בפני פגעי מזג האוויר, קורוזיה, איטום יעיל ועיצוב.

למידע נוסף אודות ריתוך אלומיניום, לחצו כאן

Exit mobile version