Site icon מקומון רמת גן

סרטון איכותי לחברה ולכל מטרה אחרת

דרך נהדרת למתג ולשווק את החברה שלכם\המוצר שהחברה שלכם מוכרת, היא באמצעות הפקת קליפ תדמיתי אשר באמצעותו תוכלו לשווק ולמתג את המוצר שלכם בצורה ייחודית ומעניינת מאוד. כמו כן, על מנת להפיק קליפ ברמה גבוהה ואיכותית ישנם מספר דגשים:

credit Canva

לשם כך תוכלו לפנות אלינו לחברת וידאו מאסטר, אשר מתמחה בכל הקשור לעריכת סרטונים, יצירת סרטוני תדמית, סרטונים שיווקיים, סרטונים למשקיעים, פרסומות ועוד. אנו יוצרים את הסרטונים שלנו תוך הקפדה על כל הפרטים הקטנים ועושים זאת באמצעות צוות מקצועי, ציוד צילום מתקדם ביותר,  רחפן במידת הצורך, קופירייטרים משובחים, ולמעשה שימוש בכל הכלים על מנת ליצור עבור הלקוחות שלנו את הסרטונים האיכותיים והנכונים ביותר.

יצירת ווידאו איכותי לארגונים ועסקים

אחת הדרכים היותר טובות לשווק ולמתג את החברה שלנו בצורה מקצועית זה באמצעות הפקת סרטונים לחברות ולכן חשוב שההפקה תתבצע על ידי חברה אשר מיומנת בכך. ישנה חשיבות עליונה לכך שהסרטונים שלכם יופקו בצורה איכותית מאוד, מהסיבה שכולנו נחשפים לוידאו בעצימות גבוהה מאוד ומבדילים בקלות בין תוכן איכותי לתוכן לא מקצועי- דבר אשר משפיע משמעותית על המותג שלכם והשגת המטרות שהצבתם לכל סרטון.

וידאו למיתוג

סרטון שיווקי הוא ללא צל של ספק דבר חובה בכל עסק\חברה, שכן באמצעות סרטון מסוג זה תוכלו להגביר את החשיפה של הארגון\חברה שלכם ובכך להגדיל בצורה משמעותית את המכירות ונראות המותג שלכם. לשם יצירת סרטון שיווקי, תוכלו לפנות אלינו לחברת וידאו מאסטר. חברתנו מתמחה בכל הקשור ליצירת סרטונים עבור חברות וארגונים. אנו יוצרים סרטוני תדמית, סרטונים שיווקיים, סרטונים למשקיעים, פרסומות ועוד, אנו עושים את עבודתו תוך כך שיש לנו צוות מקצועי בכל תחומי הפקת סרטוני תדמית, שלב התחקיר, הקופירייטינג, בימוי, צילום וידאו, צילום באמצעות רחפן, עריכה, אפקטים, סאונד, קריינות ועוד. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 052-2624333 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

Exit mobile version