Site icon מקומון רמת גן

סקסנדה תרופה לירידה במשקל – כל מה שרציתם לדעת, והתביישתם לשאול עד עתה

לשמחת כל מי שסובל מהשמנת יתר, נגמרו הימים של דיאטה להרעבה עד כלות, היכונו לתרועות ולתופים. אנו שמחים להיות אנשי הבשורה הטובה היום. אף בארצות הברית, והן במדינת ישראל, סקסנדה תרופה לירידה במשקל אושרה. ומה כל המהומה? ובכן, בעקבות זריקה זאת ניתן להיווכח בירידה במשקל של בין חמישה אחוזים לבין אחד עשר אחוזים בתום שנה מתחילת הטיפול. נשמע לכם טוב מדי מכדי להיות טוב? ובכן, זאת עובדה מוכחת. המשיכו לקרוא עד סוף המאמר, ותגלו עוד הרבה דברים שטרם התוודעתם אליהם עד כה.

מי קהל היעד של סקסנדה תרופה לירידה במשקל?

סקסנדה תרופה לירידה במשקל הינה תרופה מעולה, שבאמצעות חלק מתכנית טיפולית בהתאמה אישית, מאוד אפקטיבית לירידה מתונה במשקל הגוף. על מנת ליהנות יותר מהתוצאות, טוב תעשו אם תבצעו סינרגיה של כושר גופני, כמו גם של צריכת תזונה נכונה ובריאה. קהל היעד של הסקסנדה הינו כלעיל –

מה מעידים המחקרים שנעשו על סקסנדה תרופה לירידה במשקל?

ישנם לפחות ארבעה מחקרים שמצדדים בנטילת סקסנדה תרופה לירידה במשקל, כאשר הם לוו בכמה אלפי משתתפים. באופן כללי, המחקרים שנעשו בתחום, מצאו כי האפקטיביות של טיפול זה נשמרת בקירוב לשלוש שנים, ולכן ה- FDA אישר את השימוש בתרופה זאת בתור טיפול לטווח הארוך. כמו למשל –  על פי מחקר קליני מבוקר פלסבו, אשר נמשך כארבעה עשר חודשים, ניכרת האפקטיביות של התרופה סקנדה מתוקף היותה זרז מיטבי לירידה במשקל, וכן להמעטה בסיכונים לחלות בסוכרת, או מעודף שומנים בדם או מיתר לחץ דם. כמו כן, דווח כי מי שקיבל את התרופה נהנה מהצלחה אדירה של ירידה ביותר חמישה אחוז ממשקל גופו, לעומת מי שקיבל פלסבו. בשיעור של יותר משלושים אחוזים ממקבלי סקסנדה הפחיתו למעלה מעשרה אחוזים ממשקל הגוף. בנוסף לכך, מחקר קליני אחר, שנעשה אף עם אפקט הפלסבו, בו נכחו יותר משמונה מאות בני אדם, ואשר נמשך על פני ארבעה עשר חודשים, התרופה הוכרה באפקטיביות שלה, בלי כל ספק, אצל מטופלים מבוגרים שסובלים מהשמנת יתר, שחולים בסוכרת מסוג שתיים, בעוד הם המשיכו להקפיד על פעילות גופנית ועל תזונה נכונה. יתרה מזאת, קצת יותר מעשרים אחוזים ממי שקיבל פלסבו ירד במשקל, וזאת לעומת כמעט חמישים וחמישה אחוז מנוטלי התרופה סקסנדה שהשילו ממשקל גופם.

Exit mobile version