Site icon מקומון רמת גן

סכנה ברורה ומיידית בשכונת נווה יהושוע

שיפוצה של כיכר תחבורה מרכזית בשכונת נווה יהושוע עדיין לא הסתיימה זאת למרות שחלפה שנה וחצי מאז התכנון העירוני לשיפוץ המקום ותושבי המקום מתלוננים על סכנה בטיחותית.עיריית רמת גן בתגובה:"הסלילה הסופית תחל בשבועות הקרובים".
למעלה משנה וחצי חלפה מאז החלו בעיריית רמת גן בתכנון השיפוץ באזור הכיכר המרכזית בנווה יהודוע והעבודות במקום עדיין לא הסתיימו.תושבים בשכונה מתלוננים כי המקום מהווה מפגע בטיחותי שכן לטענתם הכיכר לא בנויה למעבר אוטובוסים המסכנים חיי אדם במעבר במעגל התנועה.

טענה נוספת הינה על העובדה כי כבר כחמש פעמים נפתח המקום לעבודות עירוניות אך עדיין לא הסתיימה העבודה מה שמקשה על חיי התושבים באזור.יעקב כ, תושב השכונה אמר למקומונט רמת גן כי הוא מתקשה להבין מדוע במשך חמש פעמים בהם עבדו אנשי העירייה באזור לא טרחו להציב תאורה במקום.

כיכר תחבורה שכונת נווה יהושוע.צילום.מקומונט רמת גן

תהייה נוספת נוגעת לעובדה שאנשי העירייה החליטו להקים בסמוך לכיכר חניון למשאיות דבר שהינו ייחודי בנוף התחבורתי הרמת גני.

ממחלקת הדוברות של עיריית רמת גן נמסר בתגובה:"הקמת הכיכר במקום היא השלב האחרון של כלל עבודות הפיתוח שנעשו בשכונה לרווחת התושבים. בין היתר, בוצעו שינויים גאומטריים בצמתים באזור, בוצעו עבודות תשתית של מים וביוב ועם סיומן של עבודות אלה החלו העבודות להקמת הכיכר. העבודות לגינון הכיכר והתקנת התאורה במקום כבר החלו, ובשבועות הקרובים תבוצע הסלילה הסופית במקום".

"יודגש כי התכנית להקמת הכיכר נבדקה ואושרה ע״י משרד התחבורה והיא בהחלט מאפשרת מעבר אוטובוסים במקום. הקמתן של עמדות החניה לפריקה וטעינה נדרשות לאור סמיכותו של המרכז המסחרי למקום, ועל מנת למנוע חסימת נתיבי התנועה ברחובות ארנון וכנרת על ידי משאיות המובילות סחורה למרכז המסחרי. לעניין הסלילה החוזרת, יובהר כי בכל שלב בוצעה סלילה זמנית על מנת לאפשר תנועה במקום ולצמצם ככל הניתן את ההפרעה לציבור. הסלילה הסופית תחל, כאמור, בשבועות הקרובים".הודעת דוברות העירייה.

 

Exit mobile version