Site icon מקומון רמת גן

סידור וניקיון בתים ברמת גן

כולנו אוהבים שהבית נקי ומסודר; במצב רגיל אנו מנקים ומסדרים את הבית שלנו וחוץ מעוזרת פעם או פעמיים בשבוע, איננו צריכים עזרה נוספת. אבל ישנן נסיבות בחיים שהן קצת שונות וממש לא ניתן להגדיר אותן כניקוי שגרתי. אנו מדברים בעיקר על התופעה של אגרנות כפייתית, תופעה כואבת המתבטאת באיסוף ואגירה כפייתית של אשפה.

על מנת להבין את הבעייתיות בפינוי דירות אגרנים, חשוב להבין באופן כללי מהי בעיית האגרנות הכפייתית. נכון, לכולנו יש בבית יותר מידי קופסאות שימורים או מארזי קפה שקנינו במבצע… אבל אגרנות כפייתית היא כמה וכמה רמות מעל זה. אגרנות כפייתית היא הפרעה של ממש, והיא גם דורשת טיפול נפשי ואפילו תרופתי. אגרנים כפייתיים אינם מסתפקים בקנייה עודפת של מארזי נייר טואלט, אגרנים כפייתיים עשויים לאסוף אשפה הזרוקה ברחוב; כל מה שימצאו בדרכם. והדברים שמוצאים ברחוב הם לא בדיוק הדברים הנקיים ביותר בעולם.

ולמרות שלחפצי האשפה שהם מוצאים ברחוב אין שום שימוש, הם מחזיקים באמונות שווא כי הם עשויים להזדקק לחפצים אלו ופשוט אינם מסוגלים להיפרד מהם. כתוצאה מכך הם אוגרים אותם בכמויות ענק בביתם. עד אשר לא ניתן לקיים חיים תקינים בדירה. ובכך הם מפריעים לא רק לעצמם, אלא גם יוצרים מפגע סביבתי.

כמויות האשפה המצחינה, והמזיקים המגיעים בעקבותיהם הם אינם עבודה עבור העוזרת. השהייה בבית היא בלתי נסבלת ורק מעטים מוכנים לעסוק בנושא. למזלנו ישנן חברות המתעסקות בדיוק בתחום של סידור וניקיון בתים ברמת גן המורגלות לעבודות מסוג זה, והן היחידות המוכנות לסייע במצבים אלו.

חברות אלו מעניקות שירות אשר בדרך כלל הוא חלק מטיפול שלם בבעיה, כלומר טיפול הכולל גם התמודדות עם הבעיה הנפשית. כמובן שהטיפול הנפשי הוא תחום לאנשי מקצוע מתחום בריאות הנפש, ולא חברת סידור וניקיון. אך מצד שני התמודדות עם פינוי הדירה היא דבר הכרחי לצורך הצלחת הטיפול ולכן יש לפנות לחברות פינוי דירות.

פינוי דירות של אגרנים כפייתיים הוא אינו עבודת ניקיון במשמעות הרגילה של המילה. הוא דורש פינוי כמויות גדולות של אשפה והעברתם לאתרי פסולת. הוא דרוש התמודדות עם מפגעים תברואתיים בדמות מזיקים וטפילים. לצורך כך יש צורך בצוות מיומן הערוך להתמודד עם הבעיות ההיגייניות והסכנות הטמונות בעבודה זו.

ההתמודדות עם אגרנות כפייתית דורשת רגישות רבה ולמזלנו החברות העוסקות בתחום יודעות להעניק מענה אישי ופתרונות יצירתיים לכל מקרה.

Exit mobile version