Site icon מקומון רמת גן

סטודנטים: נפתחה ההרשמה למלגות לתושבי רמת גן

עיריית רמת-גן, בשיתוף קרן רמת-גן לחינוך ותרבות (ע"ר) ומפעל הפיס, מעניקה גם השנה מלגות לרווחת סטודנטים תושבי העיר כנגד מעורבות חברתית ועשייה ציבורית. זאת במטרה לעודד בני רמת-גן וצעירים חדשים להשתקע בעיר ולתרום לקהילה איכותית וחזקה.

ההרשמה דרך אתר האינטרנט העירוני, והיא צפויה להימשך עד ה-31.10. בין הקריטריונים נלקחים בחשבון במתן המלגה: מקום מגורים, היקף עבודה, לימודים, שירות צבאי/לאומי והתנדבות. בנוסף, על פי החלטה של ועדת המלגות הורחבו הקריטריונים המאפשרים הגשת הבקשה למלגה, כך שסטודנטים רשאים להגיש בקשה למלגת עידוד לימודים (ללא תלות במצב סוציואקונומי) או על בסיס מצב סוציואקונומי (מצב משפחתי, מספר נפשות במשפחה, מגורים ועוד).

חבר המועצה שי בכור וראש העיר ישראל זינגר בטקס חלוקת המלגות. צילום באדיבות דוברות עיריית רמת גן

בשנה האחרונה העניקה העירייה מלגות בסך של למעלה ממיליון שקלים לכ-330 סטודנטים וסטודנטיות תושבי רמת-גן. כמו כן, בהמשך לבקשת מחלקת הצעירים, לראשונה הצטרף גם מפעל הפיס לשיתוף פעולה עם העירייה והעניק גם הוא תקציב מלגות נכבד.

בטקס שנערך באחרונה לחלוקת מלגות לשנת הלימודים האקדמית החולפת, אמר מחזיק תיק הצעירים וחבר הנהלת העיר, עו"ד שי בכור: "כחלק מהעשייה ההולכת ומתפתחת למען צעירי העיר שאני מוביל, אנו נלחמים בצורה משמעותית כדי להמשיך להעלות את תקציב המלגות לסטודנטים ולהמשיך לדאוג שהצעירים ברמת-גן יישארו על המפה! אנחנו, הצעירים – אנחנו עתידה של רמת-גן, וככאלה עלינו לדרוש ולקבל את המשאבים שיסייעו לנו להמשיך ולחיות ברמת-גן".

בכור ציין לחיוב את פעילותו של מרכז הצעירים "הקומה השנייה", המשמש כמקום ללימודים ומפגשים בין סטודנטים ופועל על מנת לסייע לסטודנטים מקומיים. כמו כן ציין בכור לטובה את שיתוף הפעולה עם ראש העיר, ישראל זינגר, אשר גם השנה תומך ומסייע להגדלת התקציב למען הסטודנטים.

"אנו רואים בכם, הסטודנטים, משאב אנושי חשוב לשגשוגה של העיר. לפיכך, אנו מעודדים מעורבות חברתית ועשייה ציבורית. אתם מהווים מודל חיקוי לבני הנוער ואנו מצפים לראותכם מאתגרים אותנו ומשתלבים בעשייה החברתית בעיר",  סיכם בכור.

 

Exit mobile version