Site icon מקומון רמת גן

סטודיו סי רמת גן עובר דירה

רו"ח סמדר אשכנזי רייויט, מנכ"ל רשת סטודיו סי, תפתח בשעה טובה את מעונו החדש של סניף רמת גן, בבניין התאומים 1 ללקוחות הרשת ביום רביעי, ה-17.1.2018.הסניף משתרע על שטח של 400 מ"ר, והוא כולל: 3 אולמות חוגים.

סניף רמת גן הוא אחד הסניפים הוותיקים ברשת סטודיו סי, אשר נפתח בשנת 1995 ברחוב הרוא"ה 9. לאחר 22 שנים רצופות, שבהן הוארך 3 פעמים חוזה השכירות של סניף רמת גן, החליטה מנכ"ל סטודיו סי, רו"ח סמדר אשכנזי רייויט, שלא לחדש יותר את חוזה השכירות האחרון, במטרה לעבור לבניין משודרג, יוקרתי ומרשים בהרבה יותר.

מנכלית סטודיו סי סמדר – תחנוך את הסניף החדש ברמת גן.צילום באדיבות סטודיו סי

"המבנה הקודם היה ישן מידי עבורנו, ורצינו לשפר בצורה משמעותית את השירות לטובת 1,000 לקוחות הסניף. מסיבה זו, הקצנו זמן רב לחיפושים אחר נכס שיתאים יותר לצרכינו, וגם לאחר שמצאנו אותו, השקענו בשיפוצו כ-2 מיליון ₪, כך שיהיה דומה לסטנדרטים של שאר סניפי הרשת. המרחק בין 2 הנכסים קצר, והוא בסך הכל נאמד ב-1.2 ק"מ", אמרה אשכנזי.

נתונים אודות הסניף החדש ברמת גן: סניף רמת גן החדש, ממוקם בבניין התאומים 1 – היוקרתי, שברח' ז'בוטינסקי 33 רמת גן, בקומת 1E בכניסה הראשית שברחוב הגלעד. הסניף, אשר ממוקם על הציר הראשי של הרכבת הקלה ישרת את תושבי העיר רמת גן והסביבה, כולל בני ברק.

הסניף משתרע על שטח של 400 מ"ר, והוא כולל: 3 אולמות חוגים, חדר הלבשה, חדר דיאטנית ומנהלת ומתחם קבלה. הנכס מושכר למשך 10 שנים, ושכר הדירה החודשי עומד על 19,000 ₪ לחודש. הנהלת סטודיו סי השקיעה, כאמור, 2 מיליון ₪ בשיפוץ הנכס ובהתאמתו לצרכיה.

צוות עובדות הסניף כולל 24 נשים: מנהלת הסניף, דיאטנית קלינית אחת, נטורופתית אחת, 17 מדריכות כושר, ו-4 אחמ"שיות.

Exit mobile version