Site icon מקומון רמת גן

סוגי טיפולי שיניים למבוגרים

עם השנים מבוגרים נדרשים לבצע טיפולי שיניים ספציפיים שנועדו לשמור עליהם. עם הגיל עולה הסבירות להופעת בעיות חניכיים, כאלה שלא היו קיימות בגיל צעיר יותר.

האם זה אומר שיהיה עליכם להשלים עם רוע המצב? כמובן שלא, תוכלו לפעול על מנת להחזיר את המציאות לקדמותה. מה אתם יכולים לעשות כדי לשפר את הרגשתכם ולעלות את הביטחון העצמי? התשובה היא כמובן להכיר את כל סוגי הטיפולים אותם תוכלו לעבור. סוגי טיפולי שיניים למבוגרים הם רבים, לכל אחד מהם יתרונות וחסרונות. אל תביאו את עצמכם למצב בו אתם מוותרים על הטיפול הנכון בשבילכם. ברגע שתכירו מקרוב את הטיפול יהיה לכם קל לדעת כי לא שכחתם אף אחד. במרפאתו של ד"ר מאיר ממרייב תוכלו להנות מכל הטיפולים הכי מבוקשים: https://mamraev.co.il/

הלבנת שיניים

לצערנו שיניים לא נשארות לבנות כל הזמן, עם השנים הצבע הלבן נעלם ומתחלף. מבוגרים שרוצים להחזיר את הצבע הלבן לשיניים יכולים לבצע טיפול הלבנת שיניים. מדובר על טיפול במהלכו מלבינים את צבע השן, וגורמים לה להיראות לבנה ומרשימה. הלבנת שיניים היא לא פרוצדורה מסובכת, בטח אם כבר יצא לכם לבצע אותה בעבר. מה שכן יהיה עליכם לבצע תיאום ציפיות עם הרופא על מנת שיבחן את התוצאה אותה תוכלו להשיג. המטרה היא שסוף כל סוף תוכלו לחייך במראה ולאהוב את השיניים שאותן אתם רואים. אם הצבע לא יהיה לבן תתקשו לאהוב את החיוך שלכם ואת הגוון של השיניים.

יישור שיניים

אומנם טיפולי יישור שיניים רצוי לעשות בגיל צעיר, אך אף פעם לא מאוחר מדי. גם מבוגרים יכולים למצוא את עצמם במצב בו הם ירצו ליישר את השיניים שלהם. יישור שיניים נדרש במצב בו השיניים הנמצאות בחלק הקדמי של הפה הן עקומות. יישורי שיניים מתבצעים בכל מיני שיטות ובכל מיני טכניקות במטרה להתאימן למטופל. בגיל מבוגר המטופלים מעדיפים לבצע טיפולי שיניים פנימיים שפחות נראים לעין. כך לצד טיפול יישור שיניים יהיה ניתן לבצע את כל הפעולות האחרות. שגרת היום ממשיכה לצד הרצון להנות משיניים ישרות שיהיה ניתן להשוויץ בהן. קחו בחשבון כי טיפולי השתלת שיניים יכולים לקחת זמן עד להשלמתם.

קרדיט תמונה: freepik

השתלת שיניים

עוד טיפול פופולארי בקרב מבוגרים הוא טיפול השתלת שיניים. הטיפול הזה אפקטיבי במציאות בה נוצר מחסור בשיניים שנפלו מסיבות שונות. אצל מבוגרים הסיכוי לאובדן שן הוא גבוה בהשוואה לסיכוי האפסי בקרב צעירים. על ידי קבלת טיפול השתלת שיניים יהיה ניתן להחזיר את המצב לקדמותו. ההשתלה היא השתלה קבועה, כזאת שמדמה בצורה הכי טובה שיש את הפעילות הטבעית של השיניים. למתבונן מהצד ההשתלה עצמה תראה כמו השיניים הרגילות שיש לכם בפה. מי שמסרב לחייך רק בגלל העניין הזה צריך להכיר את הפתרון שנמצא מעבר לפינה. אל תשלימו עם מציאות בה ישנו מחסור בשיניים שלא מקבל מענה הולם.

דלקת חניכיים 

דלקות חניכיים כמו דלקות אחרות מתרחשות יותר עם התבגרות הגב ועם היחלשות המערכת החיסונית. אם לא יצא לכם עד כה להתמודד עם דלקות עליכם להבין כי זהו עניין של זמן. דלקת בחניכיים מביאה איתה כאב רב, ורגישות מרובה שתימנע מכם את היכולת לתפקד כרגיל. בו בזמן הדלקת עצמה עלולה להחמיר ולהביא לאובדן של שיניים. מהסיבה הזאת חובה להתמודד עם הדלקת בצורה הכי טובה והכי אפקטיבית שיש. אנו כמובן מדברים על נטילת אנטיביוטיקה לצד בדיקה אצל רופא השיניים שיבחן את המצב מקרוב.       

 

Exit mobile version