Site icon מקומון רמת גן

סוגים שונים של אוורור

אחד מן הדברים הקריטיים ביותר לפני הקמה והרכבה של מערכות מיזוג אוויר זה למעשה שלב התכנון, שהינו אחד השלבים החשובים ביותר לכל עסק\בית\קניון או כל מקום כזה או אחר. בשלב התכנון יש להשקיע את מרבית ההשקעה והחשיבה וזאת על מנת שהתוצאה תצא בדיוק כמו שאנחנו רוצים. כמו כן על מנת לבצע את שלב התכנון בצורה טובה ואיכותית יש צורך בהנדסאי קירור ומיזוג אוויר אשר מבין ויודע כיצד להתנהל בשלב זה. בנוסף לכך בכל הנוגע לסוגי מערכות אוויר יש לנו לא מעט, שכן יש מערכת אינוורטר, מערכת VRF , פאקג', פנקולים, מיני מרכזי, מזגנים מפוצלים ועוד מגוון מערכות קירור אשר כל אחת ואחת מהן הינה בעלת יתרונות שונים ומיוחדים וכן הן מתאימות למקומות שונים. לשם בחירת מערכת הקירור המושלמת עבורכם וכן להתקנתה תוכלו לפנות אלינו לחברת ס.א.א הנדסה ומיזוג אוויר בע"מ. חברתנו עובדת ומתמחה בכל הקשור למערכות קירור כבר יותר מ20 שנים בהצלחה רבה ותוך מוניטין רב, תוך כך שאנו מספקנים שירותי הנדסה, תכנון, ייעוץ והקמה של מערכות קירור מהטובות בעולם הן לפרטיים והן לעסקים.

credit- canva

תכנון מערכות

אחד השלבים החשובים ביותר בהתקנת מערכות מיזוג אוויר זה למעשה הנדסת מיזוג אוויר, שכן בטרם כל הליך של בנייה\הקמה של מערכות אוויר אנו נצטרך את איש המקצוע המיומן ביותר אשר יודע בדיוק כיצד להתאים את מערכת הקירור למבקש השירות, בין אם זה לקוח פרטי או עסקי. כמו כן החשיבות של המהנדס הינה קריטית והוא צריך לקחת בחשבון גורמים רבים ולספק את העבודה השקטה ביותר וכן גם האחראית ביותר בכל הנוגע להתקנת מערכות מיזוג אוויר.

 

סוג אוורור מתקדם במיוחד

אחת המערכות המתקדמות ביותר בתחום מיזוג האוויר זוהי מערכת מיזוג vrf אשר נחשבת לפורצת דרך וזאת בשל היתרונות הרבים שלה כמו למשל: השקט המופתי בזמן העבודה, האסתטיות- הינה מערכת יפה ומתאימה גם לנכסים פרטיים, העוצמה והכוח, מערכת שליטה נוחה במיוחד וקלה, וכן הינה גם בעלת מאפיינים של תחזוקה מינימלית במיוחד כך שלא תצטרכו להתעסק בטיפולים ותיקונים יותר מדיי. לשם כך תוכלו לפנות אלינו לחברת ס.א.א הנדסה ומיזוג אוויר בע"מ. חברתנו מתמחה בכל הקשור להתקנת מערכות אוויר על כלל צורותיהן הן לעסקים והן לפרטיים ודואגת לרמה הגבוהה ביותר לכך ותוך מוניטין עתיר שנים. לפרטים נוספים והזמנות צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 04-8000700 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

Exit mobile version