Site icon מקומון רמת גן

סגן יעקב אליאן מרמת גן נהרג ברצועת עזה

צה"ל פרסם הבוקר את שמותיהם של שלושה חיילי צה"ל שנהרגו אמש בלחימה ברצועת עזה. בין ההרוגים גם סגן יעקב אליאן ז"ל, צוער בבה"ד 1 ותושב העיר.

סגן יעקב אליאן, מרמת גן, צוער בגדוד 'גפן', בית הספר לקצינים, שירת כמפקד כיתה בבא"ח גבעתי, נפל בקרב בצפון רצועת עזה, בן 20 בנופלו.

תומר שופר, מנהל בית הספר הטכנולוגי אמית בר אילן ברמת גן, בו למד יעקב הי"ד ספד לו: "הלב הענק שלו והחינניות שאפיינו אותו, חיברו אליו את החברים ועשו אותו לתלמיד אהוב על המורים. הוא למד במגמת מחשבים, הכין עצמו לשירות קרבי וכנער התנדב באופן קבוע במשטרת ישראל.

סגן יעקב אליאן ז"ל

"עם גיוסו, החל במסלול של לוחם בגדוד שקד של גבעתי. יעקב חונך בביתו על ערכים של ציונות ואהבת המדינה ורצה לתרום לה ככל יכולתו לכן החליט ללכת לקורס קצינים ומשם יצא לקרב ממנו לא שב. אנו מבכים את לכתו ושולחים חיבוק גדול ותנחומים להוריו היקרים, לאחותו ולכל אוהביו על אבידה עצומה ועל החיים שנגדעו בטרם עת."

יעקב שאשא מחנכו בכיתה י"ב אומר כי התכונה שאפיינה את יעקב הי"ד בעיני היתה תמימות אמיתית. "פיו וליבו תמיד היו שווים והרצון שלו לתת ולתרום היה זך ונקי. הנתינה לאחרים היתה בשורש נשמתו, נתינה לחברים, למשפחה ולעם. זה בא לידי ביטוי בכל אישיותו. ליעקב הי"ד היה חיוך עדין. הוא תמיד היה כן עם עצמו, ידע לקחת אחריות ותמיד רצה להשתפר, להתקדם ולא לעמוד במקום. חבריו לכיתה הרגישו זכות להיות חברים שלו. תמיד דאג לאחרים לפני שדאג לעצמו והיה חבר אמיתי ונאמן."

Exit mobile version