Site icon מקומון רמת גן

נפגעתם? אל תוותרו על דרישת פיצויים.

קרדיט:CANVA

באם נפגעתם בתאונת דרכים, תאונת עבודה, או שנפלתם קורבן לרשלנות רפואית וכעת אתם סובלים מלקות נפשית או פיזית בעקבותיה, אתם עשויים להיות זכאים לפיצויים כספיים בסכומים נאים ביותר, כמו גם לזכויות נוספות. במידה ונפגעתם בצורה רצינית, הרי שאף אחד לא יפנה אליכם ויפקיד לחשבון הבנק שלכם את הסכום הנדרש, ותהיו חייבים להרים את הכפפה בעצמכם ולדרוש פיצויים הולמים. עבור כך, כדאי לפנות בהקדם האפשרי אל עזרתו של  עורך דין לענייני נזיקין למטרת קבלת יעוץ משפטי. משרד עורכי הדין טולדנו ושות' יספק לכם ייעוץ ראשוני, ידריך וילווה אתכם בכל צעד בהליך התביעה.

מתי לפנות אל עזרתו של עורך דין

רבים שואלים מתי בדיוק כדאי לפנות לייצוג משפטי – האם לעשות זאת מיידית אחרי התאונה, אחרי הניתוח או בחלוף הזמן כאשר אנו מבינים שייתכן ונהיה זכאים לפיצוי כספי וקבלת זכויות שונות. בכל הקשור לעניינים משפטיים, תביעות ומימוש זכויות על פי חוק אל מול הרשויות, הרי שתמיד כדאי לפנות בהקדם האפשרי. וגם אם לא עשיתם זאת עדיין, בהחלט ניתן לפנות ולא לוותר, חוק ההתיישנות לרוב מאפשר עד 7 שנים ממועד התאונה. העיקרון המנחה הוא, עדיף מוקדם ככל האפשר, ועדיף לעשות זאת מאשר בכלל לא. עוד נזקי גוף הוא הכתובת עבורכם בכל הקשור למצבים בהם נפגעתם בצורה פיזית כתוצאה מתאונת דרכים או תאונת עבודה. גם נזקי גוף מצטברים כתוצאה מעיסוק מקצועי שהביאו לנזקים שונים במהלך רצף הזמן מזכים אתכם בהגשת תביעה לקבלת פיצוי כספי, וגם מצבים בהם הצוות הרפואי התרשל בעת הניתוח או בעת מתן ייעוץ רפואי מזכים אתכם בקבלת כספים בהיקף לא מבוטל בחלק מהמקרים.

גובה פיצויים

עזרתו החשובה של עורך דין לענייני נזיקין מועילה רבות להעלאת גובה הפיצויים, שכן, בידיו יש את הידע והניסיון למי לפנות, אילו טפסים להגיש וכיצד יש למלא בהם את הפרטים, מתי כדאי לפנות אל הביטוח הלאומי וכיצד ניתן לבדוק האם בנוסף להגשת התביעה למוסד לביטוח לאומי, קיימת גם פוליסת ביטוח דרכה ניתן לתבוע ולקבל כספים נוספים. לעיתים ניתן לקבל פיצויים כפולים ממספר גורמים שונים, ובשביל ביצוע מקצועי ואיכותי של כל הבדיקות, התהליך והייצוג המשפטי אתם זקוקים לעו"ד שמבין היטב בדברים. משרד עורכי הדין טולדנו ושות' פעיל בתחום נזקי הגוף ודיני הנזיקין ככלל מזה שנים רבות, ובשל כך, צבר ניסיון עשיר והצלחה בתיקים רבים. המשרד פועל במצוינות ונחישות כדי להביא לפיצויים מקסימלים תוך מתן יחס אישי לכל לקוח. לפרטים 04-699-0886.

Exit mobile version