Site icon מקומון רמת גן

נעולים ברמת גן

נעולים ברמת-גן. מתחם חדרי הבריחה. צילום באדיבות דוברות עיריית רמת גן

 תכירו את מתחם חדרי הבריחה המיוחד שהוקם עבור בני הנוער בעיר. כחלק מאירועי הקיץ שמארגנת מחלקת הנוער והצעירים בעיריית רמת-גן, הושק מיזם ייחודי בשם "נעולים ברמת-גן" – מתחם של ארבעה חדרי בריחה שנבנו במיוחד עבור בני ה-12-18 המתגוררים בתחומי העיר רמת-גן.

החדרים חולקו לנושאים שונים ("חדר פיראטים", "המוזיאון", "זומבים" ו"חדר הפוך") ועוצבו בהתאם, כאשר לנערים המשתתפים ניתנו 30 דקות לסיים את כל המשימות ולברוח, לפני שמישהו (או משהו) יעצור אותם.

הפעילות, שהתקיימה באולם הספורט יהל"ם שברחוב קרינצי, הוכתרה כהצלחה מסחררת עם מאות משתתפים. היא מצטרפת לשורה ארוכה של אירועים לנוער שמתקיימים בחודשים יולי-אוגוסט, בהם "לילות ספורט בשני וחמישי" (פעילות בשעות 20:00-23:00 שכוללת אירובי וכושר עם מאמן באולמות ובגינות הכושר העירוניות); הקמת מתחמים ייחודיים לנוער (כל שבוע בשכונה אחרת) הכוללים "אוהל זולה", שולחנות משחק, עמדת די.ג'יי ומשחקי מולטימדיה; "קווי לילה" לנוער ברחבי גוש דן; לילות לבנים, טיולים וימי כיף נוספים.

"הפעילות המוצלחת של חדרי הבריחה מהווה ערך מוסף לשאר הפעילויות, מאחר והיא מספקת לא רק בילוי או תעסוקה לבני הנוער, היא גם מצריכה מחשבה ואתגר", מסכם חבר מועצת העיר ומחזיק תיק הצעירים, עו"ד שי בכור, שהודה לצוות מחלקת הנוער שנרתם למשימה, לראש העיר ישראל זינגר שדאג לתקציבים וכמובן לבני הנוער שהגיעו לפעילות.

Exit mobile version