Site icon מקומון רמת גן

נכסים דיגיטליים – השקעה משתלמת של 2021

אנחנו בתקופה שבה עבודה שניתן לבצע מכל מקום היא הטרנד הכי חם, ונראה שזה לא טרנד שהולך לחלוף בקרוב, בטח לא כשהקורונה נשארת איתנו ותורמת לנושא, מה שהופך את כל התחום של נכסים דיגיטליים להרבה יותר משמעותי מבחינת חיסכון בזמן, ורווח כספי.

ולא בכדי, גדולים מאיתנו כבר נקטו בצעדים משמעותיים על מנת לייעל את העבודה על נכסים דיגיטליים הקיימים באמתחתם במצב שבו אנחנו חייבים להמשיך ולהתפרנס מכל מקום ולא להסתמך על משרד פיזי שיניב לנו את הפרנסה באופן שוטף.

עם פרוץ מגיפת הקורונה 'דרופבוקס' הוציאה הנחייה מפורשת לעובדיה שעליהם לעבוד מהבית, כמו גם 'אינטל' ישראל שהינה המעסיקה הגדולה בהיי-טק הישראלי נקטה בצעדים והודיעה לחלק מהעובדים בחברה שיכולים מפאת תפקידם, לעבוד מהבית. פייבר, לייטריקס, אינוביד, ועוד רבים וטובים נקטו באותם הצעדים.

מה אנחנו למדים מזה? נכסים דיגיטליים עובדים למעננו מכל מקום בעולם, ועל כן כל בעל עסק שיש לו צורך, ורצון להרוויח גם בתקופות האלו, ובעיקר בתקופה הנוכחית חייב נכס דיגיטלי על מנת לייצר הכנסה חודשית שתאפשר לו גם לנהל חיים פרטיים בלי השתעבדות למקום פיזי, וגם ליהנות מחיים מקצועיים נוחים ומספקים. נכס דיגיטלי יכול להיות כל דבר – החל מעמוד פייסבוק, מגזין און ליין, עמוד אינסטגרם, פיקסל, חנות און ליין ועוד.

מהם בעצם נכסים דיגיטליים

נכסים דיגיטליים הם כל ממשק הקיים על גבי האינטרנט, ובבעלותכם. נכס דיגיטלי יכול להיות פרופיל פייסבוק, דף פייסבוק, קבוצה בפייסבוק, פרופיל אינסטגרם, אתר, דף נחיתה, ערוץ יוטיוב, ערוץ פרסומי הפועל למענכם ברשתות החברתיות, פרופיל לינקדאין, אפליקציות אלו ואחרות, קהילת וואטסאפ, ובחצי שנה האחרונה אפילו אפליקציית 'טיק טוק' הפכה להיות נכס דיגיטלי משמעותי.

כך תקימו נכס דיגיטלי המותאם לכם אישית

לפני הכל, בחנו היטב מהו המוצר שאתם מוכרים, והתאימו את קהל היעד שלכם. במגוון הפלטפורמות המספקות בסיס עבור נכס דיגיטלי אפקטיבי המניב רווחים ישנם כל הכלים לתפעול נגיש ונוח.

צילום: rawpixel

למשל פייסבוק, הינה פלטפורמה נהדרת לפרסום ושיווק מוצרים תוך כדי פילוח קהלי היעד באופן מדוקדק עד ירידה לרזולוציות מדהימות  לתחומי עניין שמעולם לא חשבתם שניתן להגיע אליהם החל מהורים למתבגרים ועד לבני הגיל השלישי המתעניינים בחוגים ולימודים, מוצרי תינוקות, תכשיטים, חנויות טבע ועוד.

מעבר לפייסבוק ורשתות חברתיות כמו האינסטגרם ודומיו, נכס דיגיטלי עוצמתי הוא אתר משלכם שגם בו, בבניה נכונה מותאמת SEO תוכלו להגיע לקהל יעד, לנהל שיווק שותפים ולגרום לזרימה ותנועה באתר, וכך גם ולהביא לידים איכותיים שיניבו לכם הכנסה רלוונטית דרך המוצר שלכם.

מדובר בעולם שלם ומפתיע שתמיד יש בו מה ללמוד, עולם שבו אתם יכולים 'לעקוב' אחר הגולשים שלכם באמצעות טכנולוגיה פשוטה ובעלות נמוכה יחסית, ולהציע להם את השירות או את המוצר שלכם בכל מקום שהם נמצאים בו החל מכתבה בחדשות כפרסומת שקופצת, ועד לרשתות החברתיות, גם אם אינם התכוונו לקנות את המוצר הפרסומת שלכם, ככל שתהיה מדויקת, תגרום להם לעניין רב ובסופו של דבר לליד הנכסף אליו אתם מייחלים.

כמה זה עולה לכם

כשמדובר בתחום של נכסים דיגיטליים קשה לאמוד תקציב אחיד היות והנושא מאד אינדיווידואלי. בניית אתר היא ללא ספק עלות משמעותית, אך השקעה שבהחלט יכולה לכסות את ההוצאות שלה כבר ברגע שבו נעשה פילוח קהל יעד רלוונטי ופרסום נכון.

מבחינת פרסומים ברשתות חברתיות – כאן אתם קובעים לעצמכם את התקציב, ניתן להתחיל אפילו מ100 ש"ח לפרסום, והשמיים הם הגבול. כמובן שצריך לקחת בחשבון שהחשיפה תמיד מוגברת יותר בתקציבים גבוהים יותר ועל כן גם הפילוח חייב להיות מדויק.

Exit mobile version