Site icon מקומון רמת גן

נכנסים לבית חדש? הכירו את 4 חברות השירות הטובות ביותר 

יכול להיות שאתם בעלי דירות, עוזבים את הבית הישן או נכנסים לבית חדש. כך או כך אתם כנראה תצטרכו שירותי תחזוקה ולוגיסטיקה לאורך כל ניהול הנכסים. אם מדברים על שירותי תחזוק ולוגיסטיקה לבית, כדאי שתכירו את החברות הטובות והאמינות ביותר בשוק. במאמר הבא נגלה לכם מי אלה 4 חברות השירות שיתנו לכם את המענה המושלם לכל הבעיות הטכניות בדירות שלכם.

מחסנים להשכרה: הפתרון האידיאלי למעברי דירה ואחסון ציוד

בין אם אתם במעבר בין דירות או שאולי אתם מחפשים להיכנס לדירה חדשה ועוד לא מצאתם אותה, מצאנו לכם את הפתרון המושלם. חברת גבעתי אחסנות מציעה לכם שירותי אחסון והובלה ומאפשרת לכם לעשות את המעבר מתוך שקט נפשי ובקלות. אז איך זה עובד ומתי בדיוק השירות הזה יעזור לכם?

מעברים בין דירות, רילוקיישנים ונדודים בין בתים הפכו להיות פופולריים בשנים האחרונות. השינויים הפכו להיות מנת חלקנו. אך הבעייתיות בכל המעברים הללו, זה החפצים והציוד שאנחנו צוברים איתנו במהלך השנים אשר הופכים למעמסה כבדה בעת מעברים בין הבתים. החפצים הפכו לשיקול מכריע במצבים כאלה ובמיוחד כאשר אנו לא יודעים לאן אנחנו עוברים או שאנו מתכננים לצאת לחופשה ארוכה בחו"ל לפני המעבר. 

(באדיבות: גבעתי אחסנות)

'גבעתי אחסנות' פותרת לכם את הבעיה בדרך יצירתית במיוחד. 'גבעתי אחסנות' מחזיקה מחסנים להשכרה בגדלים שונים ומאפשרת לכם לאחסן בהם את כל הציוד והחפצים שלכם.

החברה קיימת כבר מעל ל 30 שנה במטרה לתת לכם פתרונות שירות הובלה ואחסנה. גבעתי מחזיקה במתחם טכנולוגי מתקדם של מחסנים להשכרה, המחסנים הינם בטמפרטורה הנכונה כך שהחפצים שלכם יכולים להישמר בהם זמן רב ולטווח ארוך, מדובר במחסנים מאובטחים 24/7 ולכל מחסן ישנו קודן אישי המאפשר לכם להיכנס אליו בכל זמן שתצטרכו ועדיין שומר על המחסן בטוח.

חשוב לציין, במחסנים אלה משתמשים גם יבואנים בעלי תכולה וסחורה.  כך שאם אתם בדיוק מחפשים מקום לאחסן בו סחורה, מחסני החברה מותאמים גם לכך. בנוסף לשירותים אלה גבעתי מציעה שירותי אריזה, סידור, פריקה, מכירת חומרי אריזה ועוד. אז בין אם אתם מתכננים לצאת למסע ארוך ואין לכם היכן לאחסן את כל החפצים שלכם או אפילו עברתם לבית יותר קטן ואין לכם מקום לכל החפצים – גבעתי אחסנות נותנת לכם בדיוק את האקסטרה הזה שאתם צריכים. החברה יודעת לתת ללקוחות שלה את המענה המדויק לצרכים שלהם באדיבות במקצועיות רבה. אז למה אתם מחכים? כנסו עכשיו לאתר של גבעתי אחסנות ומצאו את השירות המתאים בדיוק לכם!

(באדיבות: מתחם המחסנים של 'גבעתי אחסנות'

אחת ולתמיד! פלמבר טק יפתרו לכם כל בעיית רטיבות בנכס על ידי ייבוש תת רצפתי

(באדיבות: פלמבר טק)

אם יש לכם דירה אתם בוודאי מכירים את בעיות הנזילה והרטיבויות שצצות מפעם לפעם בדירה. בעיות רטיבויות הינן נפוצות וגורמות לאי נוחות רבה אצל תושבי הבית ובעלי הדירות. בנוסף, אם טיפלתם בבעיית רטיבות, אתם בטח מכירים את זה שאחרי כמה חודשים או אחרי שנה, הרטיבות חוזרת ושוב אתם צריכים להזמין מישהו שייתקן לכם אותה. ותנו לנו להסביר לכם, זה לא אמור להיות כך. אם אתם פותרים את הבעיה מהשורש, הנזילה והרטיבות לא נועדו לחזור כל כך מהר.

הכירו את חברת פלמבר טק המתמחה מעל לעשור בכל מה שקשור לרטיבויות תת רצפתיות ויודעת לאתר אותן על ידי מכשור טכנולוגי מתקדם אשר יש ברשותה. החברה מיומנת בייבוש תת רצפתי ועושה זאת על ידי הכלים, המכשירים והמכונות המתקדמות ביותר טכנולוגית. חדשות טובות, היום כבר לא צריך לבצע שיפוץ בכל הבית ולפרק את הרצפות והקירות רק כדי לבצע את הייבוש ולטפל בבעיה, במיוחד אם אתם בוחרים בחברת פלמבר טק שיודעת לעשות זאת בשיטות החדשניות ביותר בשוק.

בדרך כלל בעיות רטיבות קורות בגלל צנרת מתחת לריצוף – אולי בגלל סדק, שבר או כל תקלה כזו. תהליך הייבוש הינו פשוט למדי. בתחילה מגיעים אליכם צוות מטעם החברה (מדובר בצוות מיומן ומדויק שיודע לזהות את מקור הבעיה באופן יסודי) והצוות מאתר את הנזילה או הרטיבות. לאחר מכן היא מגיעה עם מכונות ייבוש מתקדמות של החברה ומבצעות את התהליך באופן נקי ומסודר וללא צורך בהרס מיותר. תהליך זה יכול להימשך כמה ימים עד לייבוש. המכונות יודעות לעשות את העבודה בצורה הטובה ביותר ולכן אתם יכולים להמשיך את שגרת חייכם כרגיל וללא הפרעה עד גמר הייבוש. אז אם אתם מתכננים להיפטר מהנזילה בביתכם, כדאי שתעשו את זה כמה שיותר מהר ועכשיו. צרו קשר עם חברת פלמבר טק שתתן לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר בשוק.

פרו וויו צילום קווי ביוב ואיתור נזילות : מאתרים לכם את הנזילות בשיטות מתקדמות

כאשר אנחנו מתחזקים בית אנו חייבים תמיד להיות ערניים לבעיות טכניות בתחזוקת הבית. זו יכולה להיות נזילה או כל בעיית אינסטלציה אחרת. חברת פרו וויו בעלת ניסיון רב שנים, החברה מנוסה עם מיומנות של שנים ונותנת שלכם שירות מקצועי בכל נושא אינסטלציה ואיתור נזילות. החברה מחזיקה במכשור וציוד טכנולוגי אשר הופך את העבודה לפשוטה הרבה יותר מבעבר. 

(באדיבות: פרוויו)

פרו וויו שמה דגש קודם כל על מקצועיות. כל צוות עובדי החברה הינם בעלי הכשרות מקצועיות וניסיון של המון שנים באיתור נזילות. החברה נותנת לכם ייעוץ במידה ואתם אינכם בדיוק יודעים מה אתם צריכים ומאפשרת לכם לעבוד מולם בשקיפות מלאה לגמרי. 

בנוסף,  החברה מתמחה באיתור נזילות על ידי צילום קווי ביוב על ידי רובוט מיוחד וחדשני שעושה את זה באופן מדוקדק. צילום קווי ביוב יכול לעזור לכם בעת איתור נזילה מצדכם או במידה ואתם רוצים לבצע בדיקה שגרתית על מנת להימנע מבעיה עתידית גדולה יותר. ההמלצה היא לבצע את הבדיקה ואת האיתור כמה שיותר מהר בלי לחכות עם זה יותר מדי. כמובן, לעיתים לא יהיה צורך בטכנולוגיה זו והבעיה תהיה נקודתית וברורה. אך במידה ואתם נכנסים לבית לא כל כך חדש, אל תכנסו לפני שבוצעה בדיקה מקיפה מסוג זה. רטיבויות ונזילות יכולות להיות סיוט גם לנראות האסתטית בנכס וגם לבריאות הדיירים.

(מקור: צילום על ידי צוות פרוויו)

אם אתם מחפשים את אנשי המקצוע המיומנים ביותר שיתנו לכם את השירות האדיב והמקצועי ביותר מתוך שקיפות מלאה, פרו וויו נותנת לכם את המענה המדויק עבורכם. אז אם מצאתם בעיה בנכס שלכם, צרו קשר עכשיו עם החברה, התייעצו איתם לגבי הטיפול הנכון עבור הבעיה ובכך תפתרו את הבעיה לטווח הארוך. 

ProPress מכונות שטיפה בלחץ מים – הטובות ביותר! 

בין אם אתם צריכים לשטוף את הרכב ובין אם אתם צריכים את זה עבור ביתכם לשטיפת קירות או מרצפות – מכונות שטיפה בלחץ מים של פרופרס יעזרו לכם לבצע את העבודה באופן יסודי ומקצועי. שימוש במכונת שטיפה תייעל עבורכם את הניקיון וחברות ניקיון רבות משתמשות בהם על מנת לייצר ניקיון יסודי. אם אתם אנשים יסודיים ואתם מחפשים את פתרון השטיפה הטוב ביותר, כדאי שתכירו את היתרונות המדהימים של מכונות השטיפה של חברת פרופרס.

(באדיבות: פרופרס)

פרופרס מציעה מכונות שטיפה בלחץ מים עם מאפיינים שונים לפי צרכים שונים. שימוש במכונות שטיפה יכול להיות עבור המון דברים ולכן יש להתאים את הגודל, לחץ המים, בצינור ועוד. זאת על מנת שיתאים לשימוש המסוים שאתם צריכים. בין המקומות בהם תוכלו להשתמש במכונת שטיפה בלחץ מים: שטיפת רכבים, פתיחת סתימות, ניקיון חיצוני של חלונות או דלתות, ניקיון ביתי פנימי ועוד. לחץ המים ישתנה ואתם יכולים לקבל הדגמה על מכונת שטיפה שאתם חושבים שתתאים לכם ולהתנסות בה. זאת על מנת שתוכלו לקנות באמת את מה שמתאים לכם ולא רק את מה שנראה לכם מתאים.

פרופרס היא חברה ותיקה עם ניסיון בתחום המכונות כבר שנים רבות. והיא שמה דגש על מתן שירות אדיב ואספקת מכונות שטיפה מתקדמות וברמה הגבוהה ביותר. המטרה של החברה היא לתת ללקוחות את חווית הניקיון המהירה והנוחה ביותר.

(צילום: ירון אסטרייכר)

אז אם אתם מחפשים מכונת שטיפה ואתם לא יודעים בדיוק איזו מכונה הכי תתאים לכם זה המקום בשבילכם. 'פרופרס' יודעת להתאים יחד אתכם  את מכונת השטיפה בלחץ מים המדויקת לצרכים שלכם במחירים הוגנים. אל תתפשרו על מכונות שטיפה פחות ממצוינות! המכונות של 'פרופרס' הן מהמתקדמות והחזקות ביותר בשוק, הן עשויות פלדה חזקה עם מנועים עם הספק מלא. 

לסיכום, אם אתם בדיוק במעברי דירות ואתם מחפשים את חברות השירות המקצועיות ביותר הרווחתם! החברות שהצגנו בפניכן יתנו לכם את השירות הטוב ביותר ויעזרו לכם בכל התקלות או האתגרים שצצים לכם המהלך ניהול או מעבר דירה. בהצלחה!

Exit mobile version