Site icon מקומון רמת גן

ניתוח אף: השאלות החשובות ביותר

אם הגעתם לכאן סביר להניח שאתם מעוניינים לבצע ניתוח אף, ניתוח אף הוא ניתוח פלסטי מהשכיחים ביותר יחד עם ניתוח להגדלת חזה אשר מטרתו לשפר את מראה האף.

האף נמצא במרכז העניינים או ליתר דיוק במרכז הפנים שלנו, אנשים רבים מרגישים לא שלמים עם האף שלהם ורואים את הצורך לתקן. מדובר בניתוח פופולרי ויחסית קל, אך יחד עם זאת ישנם מספר דברים שתצטרכו לדעת לפני שאתם מתחילים.

ניתוח אף: קוסמטי ורפואי

הפנים הם כרטיס הביקור שלנו, גברים ונשים רבים לא מרוצים מאיך שהאף שלהם מצטייר במרכז כרטיס הביקור וכתוצאה מכך מחליטים לעשות ניתוח אשר יגרום להם לתחושה טובה הרבה יותר.

יחד עם זאת, ניתוח אף לא מתבצע אך ורק במצבים קוסמטים אלא גם במצבים רפואיים על מנת לתקן פגמים בדרכי אוויר – פגמים מולדים וכאלו הנגרמו מחבלה במהלך חיינו.

האם הניתוח מתאים לכל אחד?

 

הניתוח הוא ניתוח אשר יכול להתאים לכל סוג אדם אשר היה רוצה לשנות את מראה האף שלו באמצעות ניתוח ייעודי. באותה הנשימה עלינו להבין שמדובר בטיפול המתבצע מרצונו של המטופל ולא מצורך רפואי(בהנחה ואין כזה).

אנו ממליצים לכם במעמד השיחה עם הרופא המנתח לבדוק האם הניתוח הזה מתאים לכם, האם יכולים להיות סיבוכים מסוימים בהתאם למבנה האף שלכם וכו'.

איך אדע שהתוצאה הסופית תהיה טובה?

 

למעשה ברגע בו אתם מגיעים אל הרופא המטפל הוא לוקח בחשבון את כל הנתונים המוצגים לפניו – סוג הפנים שלכם, פרופורציות, אורך, גודל ובהתאם לכך הוא יקבע יחד איתכם את הדרך בה הוא יבצע את הניתוח.

אל תהיו מקובעים בראש והקשיבו לעצותיו של הרופא המנתח מאחר והוא יודע להתאים את הניתוח בצורה הטובה ביותר למבנה פנים שלכם. כמו כן, קליניקות רבות מאפשרות לראות הדמייה של התוצאה הסופית בסוף הניתוח.

תמונה: canva

אל תתפשרו על בחירת בעל מקצוע

 

כאשר אנחנו מדברים על ניתוח אף קוסמטי או רפואי אנו מדברים על מלאכת מחשבת של ממש, בעת הניתוח אתם נותנים לאדם לשנות ולעצב מחדש אלמנט אשר נמצא במרכז הפנים שלכם. חשוב מאוד שאותו אדם יהיה בעל כל ההסמכות, ההיתרים והרישיונות לבצע עבודה כזו.

כמו כן, היינו ממליצים לכם לבדוק אודות הניסיון, הותק והמוניטין של אותו רופא לפני שאתם מתחילים לבצע את הליך הניתוח אצלו, בדיקות רקע על הרופא יוכלו לחסוך אי נעימויות בעתיד.

ניתוח אף: היועצת כאן בשבילכם

 

אתר היועצת נולד על מנת להעניק לגולשים את האפשרות הטובה והמקצועית ביותר לבחור מומחה המתאים עבור הטיפול שלהם.

סיננו עבורכם את כל אנשי המקצוע הטובים ביותר בעלי כל הרישיונות וההיתרים הרלוונטים כך שהבחירה בסוף תהיה אך ורק משיקולים מקצועיים ולפי דירוג מטופלים.

כל מה שנשאר לכם הוא להגשים את החלום!

 

 

Exit mobile version