Site icon מקומון רמת גן

ניתוחי פנים עם ד"ר ליאורה הולנדר

ד"ר ליאורה הולנדר, מומחית לכירורגיה פלסטית, מציעה מגוון ניתוחי פנים מותאמים אישית בטכניקות מתקדמות – שמאפשרות להשיג תוצאות מרביות, בלי צלקות בולטות לעין ותוך שמירה על המימיקה וההבעה הייחודית לפניכם.

הפנים שלנו הן המאפיין הייחודי ביותר שלנו – אין בעולם אף אדם שפניו זהות לחלוטין לפניו של אדם אחר. כאשר מגיעים לבצע ניתוח פנים, בין אם מדובר בניתוח מתיחת פנים, הרמת עפעפיים או הצמדת אוזניים, יש חשיבות עצומה לשמירה על תווי הפנים הייחודיים של הלקוח או הלקוחה, ועל המימיקה הייחודית להם. בזכות טכניקות חדשניות, כיום ניתן לבצע ניתוחי פנים מבלי להותיר צלקות בולטות, ותוך שמירה מרבית על המראה הטבעי.

הצערת פנים ללא סכין מנתחים

קמטים, עור רפוי ומראה עייף מגיעים כולם עם ההתבגרות, אבל הם לא חייבים להישאר איתכם. את סימני הידלדלות העור, שמתרחשת בהשפעת כוח המשיכה, ניתן לראות כבר בעשור הרביעי לחיים. השינויים שעובר העור עם הגיל עלולים לגרום לפנים לאבד את המסגרת שלהם. פיסול פנים הוא טכניקה שמאפשרת להחזיר את הנפחים של הפנים למקומם, באמצעות שימוש בשומן שנשאב מהגוף או באמצעות חומצה היאלורונית. בתחילת התהליך נעשה אבחון של המקומות שדורשים מילוי, ולאחר מכן נעשית בנייה מחדש של הנפחים שאבדו. התוצאה היא מראה טבעי והרמוני, וההחלמה מהטיפול היא קלה במיוחד.

PIXABAY

מתיחת פנים בלי צלקות

ניתוח מתיחת פנים מיועד לנשים ולגברים שעורם איבד מגמישותו במהלך השנים, מה שהביא לצניחה של רקמות הפנים והצוואר. באמצעות הניתוח ניתן להשיב לפנים את הגמישות והרעננות, וליצור מראה צעיר וטבעי. הפנים הן החלק בגוף שמספר עלינו הכי הרבה, ולכן בעת ניתוח מתיחת פנים קיימת חשיבות גדולה לשימור ההבעה הטבעית והמימיקה של המטופלים. מסיבה זאת, ניתוחי מתיחת פנים נעשים בהתאמה אישית למבנה הפנים, למימיקה ולתהליך ההתבגרות הייחודי של כל מטופל ומטופלת. טכניקה חדשנית מאפשרת לבצע ניתוחי מתיחת פנים מבלי להותיר צלקות בולטות. בטכניקה זו, הצלקות מוסתרות לחלוטין בתוך המבנה הטבעי של הפנים.

לפעמים רק פרט אחד מספיק

לפעמים כל מה שצריך כדי ליצור שיפור משמעותי במראה הפנים זה לשנות פרט אחד קטן: ניתוח הצמדת אוזניים, ניתוח עפעפיים או פיסול קו הלסת באמצעות ניתוח סנטר יכולים ליצור השפעה גדולה על מראה הפנים. הסיבה לכך היא שלעתים קרובות, אנחנו אפילו לא יודעים מה הסיבה לכך שאנו לא מרוצים ממראה הפנים – ובמקרים כאלו, פעמים רבות הסיבה טמונה בפרט קטן שניתן לשנות באמצעות ניתוח פשוט ובטוח, שההחלמה ממנו קצרה ומהירה.

ניתוח בהתאמה אישית

כל ניתוחי הפנים בקליניקה של ד"ר ליאורה הולנדר נעשים בהתאמה אישית, תוך תשומת לב למבנה הפנים הייחודי של כל לקוחה ולקוח, לתהליך ההתבגרות שלהם ולמימיקה שלהם. ד"ר הולנדר היא בעלת ניסיון עשיר בכל סוגי הניתוחים הפלסטיים והאסתטיים. במסגרת עבודתה פיתחה טכניקות חדשניות להסתרת צלקות כירורגיות, לטיפולים אסתטיים בצוואר ולעיצוב קו הלסת.

בקרו באתר: ד"ר ליאורה הולנדר מנתחת פלסטית

Exit mobile version