Site icon מקומון רמת גן

ניקוי שטיחים וספות בבית הלקוח – לפני ואחרי

אחת לכמה זמן מתבקש יהיה לנקות את השטיח שלנו, ודאי אם יש ברשותנו חיות מחמד שמתפלשות להן על השטיח מדי יום. השטיח שלנו, שעשוי מסיבים טבעיים או סינתטיים, אוגר בתוכו לכלוך רב שמגיע מבחוץ, אבק שנכנס לתוך חלל הבית, שערות וחול מהנעליים וגם את קדרית האבק. כל אלה הופכים את השטיח לסביבה לא בריאה ולכן יש לנקות אותו ביסודיות מדי כמה זמן.

בנוסף, השטיח שלנו סופג כתמים של נוזל ומזון שבולטים לעיניים ומקנים לשטיח מראה מוזנח וישן. במידה ונשפך על השטיח קפה או יין אדום חשוב מאוד לנקות את הכתם במידי כדי שלא יתייבש וייספג בשטיח ולאחר מכן יהיה קשה להוציאו. גם הספות שלכם שמיוצרות מבד תהיינה זקוקות לניקיון יסודי אחת לכמה זמן על מנת לחדש אותן. את כל השירות הזה תוכלו לקבל באמצעות חברת בקשי אשר עוסקים בתחום ניקוי שטיחים וספות שנים רבות ובמקצועיות רבה. שתגיע אליכם ותספק מראה חדש לחלל, בניגוד למה שהתרגלתם אליו.

הרושם הוא מה שקובע

כדי שהבית או המשרד שלכם בו אתם נוהגים לשהות וגם לארח יראה אסתטי ומזמין חשוב לטפח ולשמור על התכולה שלו וודאי כשמדובר בטקסטיל כמו מרבדים וספות מבד. אלו, כל עוד יישארו נקיים, יפיצו רושם של מקום מזמין ונעים לשהות בו, אך במידה ויתלכלכו ויהיו עליהם כתמים רבים, הרושם יהיה הפוך ואפילו עשוי לחבל.

חברה מקצועית לניקיון

חברה מקצועית שמגיעה עד לבית הלקוח תוכל להעניק לכם שדרוג משולם לכל מראה החלל שלכם. על ידי כך, תצליחו לשפר את המכירות ואת התחושה הרגועה והשלווה בבית. ניקיון עושה טוב בעיניים ומחדיר תכונות של אחראיות והצלחה. חברה מקצועית מכירה את כל סוגי השטיחים ומה הדרך לנקות כל סוג והיא תוכל לבצע ניקוי שטיחים מקיר אל קיר / שאגי / פרסיים / אפגניים, שירותי ניקוי ספות בירושלים מקצועי, יעיל ואמין, בצורה מקצועית ביותר. החברה תגיע לבית הלקוח יחד עם חומרי ניקוי לשטיח שלכם ותבצע ניקיון יסודי.

מחירים והנחות

מחירון ניקוי שטיחים נמצא בכל אתר של חברת ניקיון, המחיר יקבע לפי סוג השטיח, עומק הסיבים וגודלו. במידה ותרצו מחיר מוזל יותר, תוכלו לבצע ניקוי שטיח במפעל עצמו, מה שיוריד עלויות לעומת צוות מקצועי של החברה שמגיע עד אליכם, על אף שיש הרבה נוחות בחברה מקצועית שמגיעה ישירות לבית הלקוח מבלי מאמץ. החברה מנקה ומשאירה אתכם עם מראה שטיח חדש וניחוח נעים כאילו בזה הרגע רכשתם אותו.

Exit mobile version