Site icon מקומון רמת גן

נדלן בארצות הברית

דירות להשקעה בחול

ארצות הברית היא ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, כפי שודאי הבנתם זה מכבר. נכון, רגולציות בשווקי השכירות כבר מתחילות לבצבץ כפטריות אחרי הגשם, בעיקר בניו יורק ובאזורי הביקוש, אך המדינה האמריקאית הענקית עדיין נותרה כר פורה ומשתלם מאד למשקיעי נדל"ן. בארצות הברית תוכלו למצוא את עסקת הנדל"ן הכי טובה עבורכם: בית מגורים, דירות להשקעה בחול, בית לעסקה של נדל"ן מניב, ואפילו לשכור דירה באזור ביקוש בתעריף אפשרי.

אם ארה"ב היא ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, מדוע אני צריך הכוונה ממשרד תיווך?

בדיוק משום שהיא ארץ כזו, לא ניתן לזוז בה בלי גורם מתווך אשר בקיא בניואנסים הקטנים. גם בערים סמוכות ואפילו באותה עיר, ישנה שכונה שנחשבת אזור ביקוש, וישנה שכונה במרחק של חציית כביש שנחשבת אזור שמשקיעי הנדלן בורחים ממנו, ובקושי דיירים רגילים מסכימים לגור שם. גם אם ויתרתם על ניו יורק ולוס אנג'לס, והחלטתם לגור בפריפריה האמריקאית, ההבדל בין אזור נחשב לאזור שלא הייתם רוצים להשקיע בו מאד קשה לזיהוי. אנו נמצא עבורכם נכסים שתמיד עובדים, תמיד יביאו לכם שוכרים ותמיד יוציאו לכם שם של כאלו שקנו דירה באזור טוב, מבוקש ומעורר עניין בקרב ציבורים מקומיים אשר חיים בו.

אלו יתרונות נוספים יש לכם כלקוחות של משרד תיווך?

ליווי בטוח עד לסגירת עסקה מניבה במאת האחוזים. שמירה על התנובה של העסקה ללא מאמץ מצדך: תמונה לך חברה מקומית אמריקאית שתעסוק עבורך בנדל"ן, תמצא לך שוכרים ותזרים לך את כספם לחשבון הבנק. החברה תפתור כל דבר שקורה בדירה, ממנורה שלא עובדת ועד משאבה טבולה שנהרסה במערכת הביוב. למעשה, כשאתה מודרך על ידי עורך דין אמיר עזר, ולא מוצא נכסים בארה"ב בעצמך, אתה עושה צעד השקעתי חכם ביותר, שלא יצריך ממך כל משאב מחשבתי או פיזי. הכל יתנהל עבורך ובשבילך.

כיצד נוכל לסייע לך בנדל"ן למגורים ולשכירות?

במידה ואתה סטודנט באיזושהי אוניברסיטה אמריקאית, או התקבלת לעבודה במי מאזורי מדינת הענק, אנו נאתר עבורך נכסים לקנייה או שכירות, אשר יוגשו לכם במצב חדש או כמו חדש, יהיו ממוקמים במקומות אסטרטגיים באזור, וכל זה תחת תנאי התשלום הטובים ביותר לכם: בקנייה, מחיר מוזל ותנאי תשלום נוחים, ובשכירות – תעריף חודשי נמוך ככל האפשר.

Exit mobile version