Site icon מקומון רמת גן

נדל"ן בארה"ב – הגיע הזמן להשקיע נכון

Hand picking a red house among green houses for real estate property industry

נדל"ן בארה"ב – הגיע הזמן להשקיע נכון

לא מעט ישראלים מתעניינים כיום בהשקעות נדל"ן בארה"ב. מדובר על השקעות אטרקטיביות מאוד שכאשר הן מתבצעות בצורה נכונה, הן יכולות להיות רווחיות מאוד למשקיע בטווח הרחוק. אחת מההשקעות הפופולאריות ביותר כיום בתחום השקעות בנדל"ן בארה"ב היא השקעה במולטי פמילי.

מולטי פמילי- במה מדובר?

מולטי פמילי היא צורת השקעה שבה משקיע יחיד, קבוצה של אנשים או חברה בע"מ, רוכשים ביחד מתחם דירות או בניין מתוך מטרה להשכיר אותם. את הבניין או המתחם מנהלים חברות ניהול השקעה והם אלה שאחראים על מציאת הדיירים, על חתימת החוזים מול הדיירים, על הגבייה מהדיירים, טיפול בתחום המיסוי, תיקון תקלות שונות של הדיירים ועוד. מדובר על השקעה שהמטרה שלה היא להניב עבור המשקיע הכנסה קבועה. לא מעט משקיעים בוחרים כיום בצורת השקעה זאת בשל העובדה שהיא מציעה ביזור סיכונים טוב.

מדוע מדובר על השקעה בטוחה?

בכל השקעת נדל"ן בארה"ב או בהשקעת נדל"ן בכלל יש דרגת סיכון כזאת או אחרת. מולטי פמילי בארה"ב מהווה השקעה בטוחה יחסית שמפזרת את הסיכונים בין כלל המשקיעים בצורה שווה. בניגוד למשקיעי נדל"ן אשר קונים דירה או בית, בהשקעות מעין אלה אף משקיע איננו נחשב לבעלים של הדירות בקומפלקס.

למה דווקא השקעת נדל"ן בארצות הברית?

אם יש לכם סכום כלשהו שאתם מעוניינים להשקיע בענף הנדל"ן ואתם מבינים כי השקעה בנדל"ן בישראל לא מתאימה לכם בשל מחירי הדיור הגבוהים וההגבלות השונות המוטלות על משקיעי נדל"ן, אין ספק שכדאי לכם להעז ולצאת עם ההשקעה שלכם מחוץ לגבולות ישראל. השקעת נדל"ן בארה"ב ידועה כהשקעה אטרקטיבית ומבוקשת מאוד כיום על ידי משקיעים זרים וישראלים בפרט. כאשר משקיעים בצורה נכונה, ניתן להניב מההשקעה רווח נאה. המיסוי בארה"ב למשקיעים הוא נוח יותר, מחיר הדירות נמוך יותר ממחירי הדירות בישראל והביקוש לדירות להשכרה גבוה הן מצד תיירים והן מצד אוכלוסייה מקומית.

כמובן שאם החלטתם ללכת על השקעה שכזאת ובפרט על מולטי פמילי, כדאי מאוד שתבחרו אנשי מקצוע שמכירים היטב את התחום. אנשי מקצוע מעין אלה יסייעו לכם להשקיע בצורה נכונה ומניבה.

Exit mobile version