Site icon מקומון רמת גן

נאות המושבה גולדן קייר: חוות דעת ובקרת איכות

נאות המושבה נס ציונה הוא מוסד רפואי שיקומי מבית רשת גולדן קייר, המציע מגוון טיפולים עבור אנשים הזקוקים לשיקום או לאשפוז. לאחרונה ביקשנו ממספר לקוחות לשוחח איתנו על החוויה ועל השירות שהם קיבלו ומקבלים בסניף נאות המושבה מרשת גולדן קייר, כחלק מתהליך בקרת איכות שנעשה ברשת. ליאנה וקרן השתתפו בריאיון איתנו בשמחה גדולה והיו להן הרבה דברים טובים להגיד.

את ליאנה תפסנו ממש בעודה מתארגנת לצאת לעוד יום בשיקום היום של גולדן קייר. אף על פי כן, היא שמחה לעזור לנו ולשוחח.

ליאנה הגיעה אל נאות המושבה לאחר שנאבקה בנגיף הקורונה. במהלך המלחמה שלה נגד המחלה, עברה במספר בתי חולים, ואף הייתה מורדמת ומונשמת במשך חודשיים וחצי. לאחר ששהתה במחלקת שיקום באחד מבתי החולים בארץ, הגיעה אל גולדן קייר נאות המושבה.

"בהתחלה הייתי מאוד סקפטית, לא רציתי ללכת, אבל ברגע שנכנסתי וראיתי צוות חם, זה הרגיש כמו בית. מכירים אותי פה בשם, אומרים לי שלום, יש צחוקים, יש כיף, מוזיקה. אם מישהו יבוא ויצטרך שיקום, אני אמליץ על גולדן קייר".

צוות הפיזיותרפיה של נאות המושבה | צילום: באדיבות גולדן קייר

קרן גם היא הגיעה לאחר שהייה ממושכת בבית חולים שיקומי. בתום האשפוז, היא מרגישה שיש בפניה עוד דרך ארוכה להמשך השיקום. "התחלתי לברר מול הקופה, מול האורטופד שלי, והבנתי שיש מרכז שיקומי מאוד טוב בנס ציונה. נלחמתי מאוד להתקבל לשם ולקבל את כל מה שצריך מהקופה. אני מקווה שאמשיך להיות מטופלת עד שאשתפר".

מה הייתה החוויה שלך מהשירות בגולדן קייר?

ליאנה: "החוויה היא שיש שם צוות מדהים. לא משנה מי עושה לי פיזיותרפיה או ריפוי בעיסוק או הידרותרפיה, אני מאוד מרוצה מכל אחד מהמטפלים ומהשירות. אני באמת רוצה להודות על התקופה שאני נמצאת שם. אני מאוד מרוצה".

קרן: "אני עדיין בשיקום, אבל אני יכולה להגיד שאני ממש ממש מופתעת לטובה מהשירות, מהמטפלים הסופר מקצועיים ואדיבים, שכל כך אכפת להם מהמטופל. אני רואה את כולם, לא רק אני באופן אישי, אבל גם באופן אישי אני מרגישה שמאוד אכפת להם, הם עושים עבודת קודש. המקום מאוד נעים, כיף לבוא. כולם נותנים הרגשה ממש טובה".

טיפול הידרותרפיה בגולדן קייר המושבה | צילום: באדיבות גולדן קייר

היית ממליצה לאחרים להגיע לגולדן קייר נאות המושבה?

קרן: "ברור, כבר המלצתי! יש לי חברה מאוד טובה שלצערי עברה תאונת דרכים מאוד קשה לפני שנתיים ועברה כבר כמה שיקומים. כמובן שמאוד לה להגיע. לא האמנתי שזה יהיה כל כל טוב".

ליאנה: "כן. אני המלצתי לנכד שלי במיוחד, נתפס לו הגב ורציתי שהוא יעשה הידרותרפיה באופן פרטי.  אמרו לי שזה אפשרי, אז אני מקווה שהוא גם יקבל טיפולים הידרותרפיים בבריכה שם כי אני מאוד מרוצה".

מה זכור לך במיוחד?

קרן: "הכל! כל המטפלים, אני יכולה לדבר עליהם עד מחר. כולם באמת כל כך מהממים ומעודדים. גם כשאת באה ביום שלא בא לך להתאמן ואת ב'דאון', ואת רואה שאת לא משתפרת ויש לך כאבים, הם נורא מעודדים ואכפת להם".

ליאנה: "החוויה שלי היא שאני באתי על כיסא על גלגלים וכרגע אני הולכת על הליכון. בזה כבר התקדמתי… חוויה מיוחדת מיוחדת. חשוב להגיד שזה לא שאני מתפנקת או הולכת לנוח. אני עובדת יחד עם המטפלים שלי. זה לא בית מלון. זו חוויה יומית שלי, שאני הולכת שם לעבוד על עצמי, על הגוף שלי ועל הבריאות שלי. יש שם מטפלים ומטפלות שעוזרים לי להתקדם וזו חוויה טובה".

טיפול פיזיותרפיה בנאות המושבה נס ציונה | צילום: באדיבות גולדן קייר

מי מאנשי הצוות השאירו בך רושם?

קרן: "אני יכולה להגיד את כולם. אני נורא התחברתי לשרה בהידרותרפיה וכמובן הילה הפיזיותרפיסטית, אירה הפיזיותרפיסטית, ויאסר ומוסטפה בריפוי בעיסוק".

ליאנה: "כולם כולם. יש לי קרבה שם עם נטלי. היא מדהימה. ויובל. יש שם פיזיותרפיסטית אירה שהיא מדהימה מדהימה, באמת, והילה ואחמד. וכולם כולם. יועצת שקוראים לה רבקה. צוות מדהים, לא משנה באיזה צוות אני נמצאת".

אלו רק שתי חוות דעת מתוך עשרות ומאות לקוחות מרוצים שמגיעים לגולדן קייר נאות המושבה, וזוכים לקבל טיפול מסור, רציני, אוהב, אחראי ומתקדם במחלקת שיקום יום.

רשת גולדן קייר חרטה על דגלה להוביל בכל תחומי הפעילות ולאפשר איכות חיים מיטבית למטופלים תוך מתן כבוד למטופל ובשקיפות מלאה.

Exit mobile version