Site icon מקומון רמת גן

מתנפחים להשכרה

אין ספק שכל שנה אנחנו מנסים למצוא דרך להפעיל את הילדים, בימי הולדת, באירועים מיוחדים, ועוד… וכל שנה אנחנו נאלצים לשבור את הראש – איך להפתיע אותם, איך לגרום לאירוע להיות בלתי נשכח? כזה שיישאר כזיכרון מופלא במוחם ולא יצא ממנו, וכן לאחר אירוע כזה אנחנו ישר מתחילים לחשוב על האטרקציה הבאה, ולא חסרות כאלו. אפשר להביא הפעלה, אפשר לחשוב על קונספט מסוים, אפשר להביא אולי ליצן/הופעה או כל דבר אחר העולה לכם לראש, אבל בדרך כלל אלו הפעלות שמגיעות לשעה, אולי שעתיים ונעלמות כשם הם באו, ואתם נותרים עם השאלה מה עכשיו…איך גורמים להנאה למצות את עצמה?

מתנפחים להשכרה

זהו הדבר החם הבא, תדמיינו את הרגע הזה שאתם ממש לקראת האירוע, וצוות שיודע את העבודה מקים לכם במקום מתנפחים גדולים, מגניבים שמגיעים בצורות שונות, מעבירים איזשהו מסר כזה או אחר, ובכלל, מגיע בכל הצורות שאתם רק יכולים לדמיין. תחלמו על הרגע הזה שהילדים הרועשים פוגשים את המתנפחים, רצים אליהם במהירות שיא, ומבלים שעות לפחות כמה שעות.

הילדים זוכים להנאה מרבית, כזאת שהם לא פוגשים כל הזמן ואילו אתם זוכים לשקט ולשלווה, ואפילו לניצחון קטן  – השגתם בדיוק את מה שרציתם מהיום הזה.

ברגע אחד הצלחתם להוציא מהאירוע החשוב את המיטב שלו, גם הנאה, גם הפעלה, גם פעילות ספורטיבית והרבה הוצאת אנרגיה עודפת, והכי חשוב, היכולת לשבת ולשוחח עם הורים אחרים בזמן שאתם שומעים את הצחוק של ילדכם, מרגישים את ההנאה שלהם ואפילו נהנים איתם, כי מי אמר שמבוגרים לא יכולים ליהנות גם?

צילום: freepik

מתנפחים להשכרה זהו עולם שלם לחלוטין, זה כבר לא רק בגדר חלום, או אטרקציה שצריך ללכת אליה, לחפש ולבדוק. אלא זה יכול להגיע אליכם למקום האירוע, ינפחו את זה, ידאגו שזה יעמוד במקום, יהיה בטיחותי ואיכותי, ובעיקר שיעניק לכם את החוויה שאתם והילדים חיפשתם – מתנפחים במתאמים לנסיכות, לנסיכים, לקונספט מסוים, ליום הולדת, מתנפחים למים ומה לא…המגוון הוא עצום – אז את הרעיון קיבלתם, ועכשיו יש לכם למה לחכות באירוע הבא, נותר לכם רק לבחור את מה שהכי מתאים לכם מבחינת העיצוב – וזה שלכם לכמה שעות של כייף.

אנחנו ב- ״באבה בובה״ דאגנו לייצר לכם חוויה שקשה למצוא היום, חוויה שתוכלו לקבל בכל מקום שתפצו בו, מתוך חזון ברור – לשמח ילדים! ״באבה בובה״ הוקמה מתוך האהבה לשמחה של הילדים, מתוך האמונה שצחוק ויופי גורמים להם לחייך וליהנות יותר מהיום יום. מעבר למתנפחים אנחנו דואגים לכלל האטרקציות של ימי הולדת, הפעלות, בובות ענקיות שבאות לשמח, השכרות של מתנפחים מגוונים, ועוד…בשאיפה לגרום לעוד ילד לחייך, לעוד ילדים לקבל את השמחה והצחוק לחייהם, להפתיע אותם כל פעם מחדש במשהו שהם לא רואים ביום יום שלהם.

אנחנו ב – ״באבה בובה״ רואים ורוצים להראות לכולם את הדברים הקטנים והפשוטים בחיים, אלא שנראים לנו לעיתים כמה מובנים מאליהם, אך יחד עם זאת הם גורמים לילדות לחזור, לצחוק להישמע ולאהבה לפרוח באוויר. הגיע הזמן לקבל יותר בימי הולדת או בכל אירוע אחר, בייחוד בתקופה של היום, שכמעט שום דבר אינו נגיש, לייעוץ נוסף פנו אלינו.

Exit mobile version