Site icon מקומון רמת גן

מתנה ליולדת או לתינוק?

אחד מהרגעים המרגשים ביותר הוא רגע הלידה, כולם מצפים לוולד החדש העומד להיות חלק ממשפחה. במעמד הזה הרצון העז הוא לרצות, לשמח ובעיקר להרים למישהי שזה עתה עברה חוויה של לידה קלה, בינונית ולעיתים אף קשה יותר. אז מה בעצם זה מצריך? איך משמחים מישהי שזה הרגע סימנה וי אחד גדול על משימת החיים?

מתנות לתינוקות, זו יכולה להיות מתנה אחת אבל בו זמנית זו גם יכולה להיות ערכת לידה, אחרי ככלות הכול למי מגיע "הפרס" הגדול ביותר אם לא לזו שצלחה את הרגעים המרגשים ביותר? רוצים לפנק או לרגש את היולדת ואת הוולד גם יחד? הנה כל מה שחשוב לדעת על מתנה ליולדת.

לפנק לפנק לפנק  – מתנה מושלמת ליולדת

מרגע הלידה ואפילו לפני כן, אפשר ואפילו רצוי לפנק את היולדת באמצעות מתנה ליולדת שתשרת הן אותה והן את היילוד המתוק שזה עתה הצטרף לחבורה. אז באיזו מתנה ליולדת אתם הולכים לרגש את מי שיקרה לליבכם? האם יש לכם כבר רעיון שישמח, יקל ויהפוך את הימים הראשונים ואת אלו שאחרי הלידה לטובים ביותר?

לצד חיתולי בד מדהימים מ100 אחוז כותנה, בגדי גוף לחורף או לקיץ, ספר תהילים המוצמד לדש העגלה אפשר רק לצרף עוד דבר אחד וזו מתנה ליולדת עצמה. באיזו מתנה הכי כדאי לבחור?

תמונה: canva

לאחר הלידה העור עובר שינוי עצום ביותר ואחת הדרכים להשיב לו את המראה הקודם ולנסות ולו במעט לשפר את מתיחתו זה באמצעות שמנים מצוינים שיכולים בהחלט לתת את המענה הטוב ביותר. באמצעות שמנים מפנקים, קרם מתאים אפשר בהחלט להשיב לעור את החסר וכך להעצים ולהחזיר ליולדת את הביטחון העצמי.

אז מה באמת כדאי לקנות או להשלים לתוך המתנה של התינוק שהצטרף זה עתה לחגיגה? הנה כמה רעיונות למתנה מושלמת גם עבור האם.

רעיונות למתנה שמתאימה ליולדת

בימים הראשונים וגם לאחר מכן, עלולה היולדת להתקשות בעשיית פעולות הכי פשוטות ומכאן מגיעות החבילות המדהימות של אליסיום.

אליסיום מספקים סיוע מושלם ליולדת באמצעות המגבת המתאימה, הסבון המדהים והנעים, הקרם משפר מרקם עור ואפילו אביזרים איתם תוכל להשתמש באמבט תוך כדי שהיא מקלחת את התינוק הקטן וכל מה שהיא צריכה זה מוצר אחד שמאפשר גם את האתנחתא והרגיעה מכל קשיי היום.

כאן הזמן והמקום לקחת את זה צעד אחד קדימה, כאן הזמן והמקום למצוא את האיכויות שיש בכמה מתנות שיכולות ועושות את ההבדל. לצד הטיפול הטוב ביותר לקטנטנים שבחבורה מגיע גם תורה של האם, רגע אחד של אושר באמצעות המוצרים האיכותיים והטבעיים מבית אליסיום.

ללא חומרים רעילים ועם התייחסות הטובה ביותר לסביבה, לתינוק וגם לאם, המתנה הבאה שלכם הולכת להיות הדבר המושלם ביותר.

 

 

Exit mobile version