Site icon מקומון רמת גן

מתכננים טיול משפחתי בחו"ל? מידע חשוב על רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל עם ילדים

נסיעה משפחתית עם הילדים מחו"ל היא מחד גיסא מרגשת מאוד ומשמחת, ומאידך גיסא, בלשון המעטה מאתגרת. נסיעה עם ילדים לחו"ל אינה בבחינת חופשה וכוללת הרבה מאוד פרמטרים שיש להביא בחשבון החל מרמת האריזה, המשך בהיבטי תכנון המסלול והאטרקציות שניתן לשלב בו וכלה בהיבט ביטוח נסיעות לחו"ל, אשר מחייב פוליסת ביטוח שונה המותאמת לצרכים ולסיכונים של נסיעה עם ילדים לחו"ל.

בעוד שכרטיסי הטיסה, המסלול והאטרקציות נרכשים חודשים מראש, ביטוח נסיעות לחו"ל לבני המשפחה נתפס כמטלה אשר נידחת לרגע האחרון. חשוב לזכור ולדעת שאת הביטוח יש לרכוש מבעוד מועד, להתאימו לנוסעים, גילם ומצבם הבריאותי וכן לאופי הטיול. ניתן לעשות את כל זאת אל מול האינטרנט, תוך קבלת כל המידע והשוואת המחירים, אולם מומלץ להקדיש לכך זמן ומחשבה ולא לנהוג בכך כלאחר יד. ביטוח נסיעות לחו"ל של הפניקס מציע התאמה אישית של ביטוח מורחב ומקיף הנותן מענה לכל צורך אפשרי שעשוי לעלות במהלך הטיול, על פי הרכב בני המשפחה ומסלול הטיול.

ביטוח נסיעות לחו"ל לילדים- טיפ:

גם במידה ומצאתם הפרשים בביטוחים בעבור הילדים בחברות שונות, חשוב שהילדים יהיו מבוטחים יחד עם ההורים באותה פוליסה. במקרה חלילה של תאונה פוליסות נפרדות בחברות שונות עשויות לשלוח אתכם לקבל טיפול בבתי חולים/ מרפאות שונות.

צילום עמיעד טאוב

הביטוח נסיעות לילדים הוא מהזולים יותר, בעיקר בשל בריאותם הכללית הטובה בדרך כלל. יחד עם זאת, חשוב לדווח על כל מחלה, אלרגיה או סיכון אפשרי: אסתמא, רגישויות למזון ולתרופות ועוד. דברים נוספים שיש להביא בחשבון בהקשר של הכיסוי הביטוחי של הילדים, הוא מה קורה לילדים במקרה וההורה, המבוגר המלווה נפגע ואושפז. מובן מאליו כי הילדים אינם יכולים להוסיף ולטייל לבד ובמידה ואין מבוגר נוסף שיכול לקחת אחריות במקרה כזה, יש לבחור בביטוח שיכלול את הטסתם של הילדים חזרה לארץ עם מלווה.

יעד הטיול ותכנון המסלול משפיעים אף הם על עלות הביטוח וכן על ההרחבות והתנאים שמציעה הפוליסה. מטבע הדברים מסלול טיול המשלב ספורט אתגרי יצריך יותר כיסויים ויכלול יותר סיכונים מטיול מוזיאונים ופארקים. טיולים למדינות העולם השלישי בעלות תנאי תברואה ומחיה ירודים, מחייבות ביטוח המציע טיפול ואשפוז בבתי חולים פרטיים בעת הצורך, שכן לא ניתן להסתמך על הרפואה הציבורית במקומות אלה.

מעבר לתאונות, גם התפרצות של מחלות ותחלואות עשויים לקרות בחוסר מזל דווקא בעת טיול בחו"ל: אבנים בכליות, התקף אולקוס, התפוצצות תוספתן, ועוד אירועים פתאומיים שיכולים לתקוף גם אדם בריא בדרך כלל.

תחום נוסף שחשוב שיהיה כלול בפוליסה, לילדים וגם למבוגרים, הוא תחום טיפולי שיניים. כאב שיניים מתמשך שאינו מקבל מענה ופתרון עשוי לחרב גם את הטיול המושקע והמרהיב ביותר, וכיסוי בפוליסה לטיפולי שיניים יגרום לכך שמעבר לעיכוב קצר, תוכלו להמשיך במסלול שתכננתם.

Exit mobile version