Site icon מקומון רמת גן

מתכוננים לחורף… כיצד דיקור סיני יכול לחזק את הגוף לקראת העונה הקרה?

לקראת הסערה הצפויה לנו בסוף השבוע, המבשרת על בואו האמיתי של החורף לישראל (לא לדאוג, יומיים שלושה וזה עובר) שוחחנו עם נטליה שטרנבך, מטפלת בדיקור סיני במרפאת כללית לרפואה משלימה ברמת גן,על מנת שתרחיב לנו מעט על הטיפול הטבעי שיכול לסייע לנו לעבור בקלות רבה יותר את החורף.

נטליה, מה זה דיקור סיני?

דיקור סיני הוכח מחקרית כמקדם תהליכי ריפוי טבעיים בגוף ומסייע לטפל במגוון בעיות. דיקור סיני או בשמו הפחות מוכר אקופונקטורה שיטה שקיימת כבר 3,000 שנה שמתבססת על טיפול בערוצי אנרגיה – מרדיאנים, המצויים לאורך הגוף וכאשר נוצרת חסימה באחד הערוצים, היא באה לידי ביטוי בבעיה, כאב, מחלה וכדומה. הדיקור פותח חסימות, מניע את האנרגיה התקועה וכך מסייע בהפחתת ואף העלמת מצבים רפואיים שונים.

כיצד דיקור סיני יכול לחזק את הגוף לקראת החורף?

אחרי אבחון על פי הרפואה הסינית, והבנה באיזה מצב נמצא הגוף, אלו איברים יצאו מאיזון, נדקור בנקודות על מרידיאנים של אותם איברים המעורבים בדיסהרמוניה. כך נחזיר את האיזון ולמעשה נעזור לגוף להשתמש במשאבים שלו כדי לתפקד כראוי ולהגן על עצמו מפני נזקי החורף. כמו כן, ישנה עבודה על חיזוק של איברים האחראים על מערכת ההגנה של הגוף כמו ריאות לדוגמא.

החורף כבר כאן. pixabay

מה קורה במהלך הטיפול?

הדיקור נעשה במחטים דקות מאוד וסטריליות, בנקודות שדרכן ניתן להשפיע על הזרימה בגוף של האנרגיה. בדרך כלל, בוחרים כמה נקודות שיש ביניהן קשר או שהן תומכות בפעולה של אחת או חלק מהנקודות הנוספות.

באיזה אזור דוקרים על מנת לחזק את הגוף לקראת החורף?

היות ומערכת המרידאנים מכסה את כל הגוף כמו רשת, הדיקור נעשה בכל הגוף, כמובן בהתאמה לאבחנה.

לאילו מצבים יכול לסייע מלבד חיזוק הגוף לקראת החורף?

כאבי גב, מגרנות, כאבי פרקים, בעיות שלד ושרירים, בעיות פריון, תסמונת קדם וסתית, תופעות גיל המעבר, בעיות במערכת העיכול, סוכרת, נטייה למחלות זיהומיות חוזרות, מגוון מחלות פנימיות ועוד

למי הטיפול מתאים?

היופי בדיקור סיני, שהוא מתאים לכולם, גם לתינוקות וגם לנשים בהיריון. לתינוקות וילדים הטיפולים הנם קצרים יותר משל המבוגרים, מדובר בשניות בודדות ואינו כרוך בכאב או תופעות לוואי.

תודה רבה

שיהיה לנו חורף נעים ובריא

דיקור. יח"צ
Exit mobile version